Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Autors: Kārlis Justovičs

Vai Pertijas krēsls sašķobījies? "Metta" pārāka otrajā puslaikā un vēlreiz uzveic "Liepāju"

Vai Pertijas krēsls sašķobījies? "Metta" pārāka otrajā puslaikā un vēlreiz uzveic "Liepāju"
"Liepājas" un Rīgas "Metta" spēle. Foto: Mārtiņš Vējš/FK Liepāja

Rīgas "Metta" arī otrajā savstarpējā spēlē šosezon pieveikusi "Liepājas" futbolistus – 2:1. Kurzemes vienība otrajā puslaikā izlaida pārsvaru.

Pirmajā puslaikā teju visas vārtu gūšanas iespējas tika izveidotas pēdējās 15 minūtēs. Dzīvīgāki uzbrukumā bija "Liepājas" futbolisti, kurus 32. minūtē priekšgalā izvirzīja Giorgi Kucija. Gruzīnu aizsargs "Mettas" soda laukuma iekšienē pamanījās izdarīt divus sitienus. Pirmo no tiem bloķēja aizsargs, bet otrajā Kucija bumbu trieca vārtos.

Pēcāk "Liepāja" dažkārt bija tuvu pārsvara palielināšanai. Pamanāms bija Mustafa Dio, kura asu sitienu atvairīja Alvis Sorokins, bet pēcāk Dio pats izrāvās līdz sitiena pozīcijai smailē, bumbu raidot nedaudz garām vārtu tālajam stabam. 22 gadus vecajam senegālietim šodien bija pirmā spēle kopš 30. marta.

"Metta" savu vienīgo iespēju izveidoja 44. minūtē, kad bumbu nedaudz virs pārliktņa sita Moamets Korreā.

Rīdziniekiem teicami padevās otrā cēliena ievads, pēc Rendija Šibasa centrējuma no neliela attāluma bumbu vārtos raidot Moametam Korreā. Senegālieša sisto bumbu no nokļūšanas vārtos nespēja novērst bijušais "Metta" futbolists Normunds Uldriķis, kuram ieskaitīts sitiens savos vārtos.

Pēc rezultāta tapšanas 1:1 bīstamāk uzbruka "Metta", vairākkārt apdraudot Vladislava Lazareva sargāto cietoksni. Neilgi pirms nospēlētām 70 minūtēm viesiem dažu minūšu laikā pat trīs sitieni.

79. minūtē "Mettai" izdevās iegūt kāroto – Šibass bumbu iespēlēja soda laukumā, kur pirmajā pieskārienā sitienu veiksmīgi izdarīja pieredzējušais Daniils Ulimbaševs. Latvijas valstsvienībā uzspēlējušā futbolista vārtu guvums izrādījās izšķirošs.

"Metta" 11. maijā uzņems jelgavniekus, bet "Liepāja" nākamajās divās spēlēs spēkosies pret RFS un "Riga".

"Liepāja" – Rīgas "Metta" 1:2 (1:0)
Vārti: Kucija 32' – N. Uldriķis (s.v.) 49', Ulimbaševs 79'.
Brīdinājumi: Dio 11', N. Uldriķis 38', Kucija 45', Diufs 63', Silagadze 83' – Čiņajevs 64', Ulimbaševs 83', Melnis 90'.
Liepāja: Lazarevs – Kucija, Kangars, N. Uldriķis, Diufs, Kermanī, Šeks Fajs, Lasanā Fajs, Silagadze, Dodo (Ardazišvili 81'), Dio (Bā 74').
Metta: A. Sorokins – Vientiess, Vilnis, Novikovs, Čiņajevs, Ulimbaševs, Benders (Vasiļevskis 73'), Šibass (Stadņiks 90'+5), De Souza (Ivulāns 57'), Korreā, Melnis.
Galvenais tiesnesis: Aleksandrs Golubevs.

Virslīgas 11. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsNorises vieta
05.05.14.00Valmiera – RFS2:0 (0:0)VOC stadions
16.00Auda – Riga1:2 (0:0)Skonto stadions
06.05.16.00Liepāja – Metta1:2 (1:0)Daugavas rezerves laukums
07.05.17.30Grobiņa – DaugavpilsDaugavas rezerves laukums
18.00Tukums 2000 – JelgavaTukuma mākslīgais laukums

Kopvērtējums

VKomandaSUNZVārtiP
1.FC RFS1181226:825
2.Riga FC1180319:824
3.Valmiera FC1162315:920
4.BFC Daugavpils105329:518
5.FK Auda1142513:1114
6.FK Tukums 2000/Telms1042411:1514
7.FK Metta113268:1511
8.FS Jelgava102266:168
9.Grobiņas SC/LFS102269:178
10.FK Liepāja112275:178

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSkaits
1.Marko RegžaRiga9 (3)
2.Darko LemajičsRFS5
3.Režinaldu RamirissAuda4
4.Leu GaušuValmiera4 (1)
5.Ismaels DiomandēRFS3
Mateušs KlementeAuda3
Petrs MarešsRFS3
Abdels TraorēDaugavpils3
9.Ralfs ŠitjakovsJelgava3 (1)
10.Moamets KorreāMetta3 (2)

, 2024-05-06 18:06, pirms 2 nedēļām
Liepājas veidojumam lemts aiziet dabīgā nāvē
, 2024-05-06 18:08, pirms 2 nedēļām
Mūžīgais neveiksminieks visā savā krāšņumā 🤣
Aptaurētais primāts! Tak atkāpies pats
, 2024-05-06 18:10, pirms 2 nedēļām
Ja godīgi šajā mirklī, lai labāk Virslīgā ir Leevon PPK vai Super Nova nekā mistisko leģionāru, toto trenera, bez atbalstītāju Liepāja
, 2024-05-06 18:13, pirms 2 nedēļām
Cerēju rakstā kaut ko par Pertijas izredzēm lasīt, bet nekā. Autor, kāpēc liki tādu virsrakstu?
, 2024-05-06 18:15, pirms 2 nedēļām
Tamaz, tu esi nožēlojams bomzis kurš pat latviešu valodu nespēj iemācīties. Sēdies savā džipā un kraties uz tbilisi
, 2024-05-06 18:16, pirms 2 nedēļām
Tāds budžets, tādi importi un patirš studentiem, kuriem rihters maksā 20 eiro stīpas
, 2024-05-06 18:28, pirms 2 nedēļām
Tam nav loģiska izskaidrojuma!
, 2024-05-06 18:31, pirms 2 nedēļām
Lepāj salašņ sastav no dāž ieziemieš + gruzīn bariņ + nēģer divizion. = veiksmik toto shēm.
, 2024-05-06 18:35, pirms 2 nedēļām
gaidīju ņiču , bet izrādās ka ļepāja tikai lūkojas pirmās līgas virzienā , toties metteļi sāk ziepēt pēdas prom no pārspēļu zonas . čemps sāk palikt aizvien interesantāks
, 2024-05-06 18:43, pirms 2 nedēļām
Nu, ja pēc šīs spēles nenotiks tīrīšana tad nav vārdu.
Jātīra, sākot ar treneriem, gm utt., beidzot ar uzbrucējiem un pusargiem, kas 11 spēlēs iebaksta 5 vārtus
, 2024-05-06 18:52, pirms 2 nedēļām
Liepājai ir jāmet Kamazu ārā. Nu nav tas sastāvs uz pēdējo vietu. Sastāvu vāca pats Kamazs un šis sastāvs izgāzās kā veca sēta, tātad trenerim ir jāiet prom. Tā ir futbola ābece. Ja to nesaprot Kamazs, kurš saprotams ka nevēlās zaudēt labu algu, tad to ir jādara Hramovam. Pat ja viņam futbols pie kājas ir visai dīvaini maksāt lielu naudu par to, ka tevi cilvēki par šo naudu padara par klaunu apkārtējo acīs.
, 2024-05-06 19:05, pirms 2 nedēļām
Kā var sašķobīties krēsls, kura nav? Tamazs stāv kājās.
, 2024-05-06 19:18, pirms 2 nedēļām
Ambrē rakstīja: Tam nav loģiska izskaidrojuma!
Domāju,ka ir.Tikai mums tas nav zināms.Un spekulēt par toto,vai spēlētāju tīšu spēļu atdošanu,lai noēstu trenerus,neredzu jēgu.Kamēr patāv virslīga,neatceros tādu gadījumu,kad komanda,kura nokomplektēta Latvijas virslīgai medaļnieku līmenī,gatavošanās sezonai aizvada siltajās zemēs,spēlē čempionāta pirmajā pusē pilnīgi bezcerīgu futbolu un PELNĪTI atrodās pēdējā vietā.No kluba īpašniekiem un Pertijas tā ir vienkārša ņirgāšanās par Latvijas virslīgu.Vai nu kāds no manis pieminētiem diviem piemēriem,vai nu šis.Nu nav citu variantu.
, 2024-05-06 19:31, pirms 2 nedēļām
Zaraza izvelējās nepareizo pilsētu iepīt savās spēlītēs!
, 2024-05-06 19:38, pirms 2 nedēļām
No Liepājas tur ir tikai nosaukums! Cerams izkritis no virslīgas...
, 2024-05-06 19:53, pirms 2 nedēļām
intereanti gan
, 2024-05-06 20:05, pirms 2 nedēļām
Ja Kamazam bija krēsls pagājušogad, tad tagad viņam ir tas uzbeku tepiķis
, 2024-05-06 20:06, pirms 2 nedēļām
Vai LFV vēsturē ir bijis tik liels feils? Komanda, kurai budžeta ziņā jābūt top-4, ieņem 10. vietu. Un spēlē sūdīgāk par visādām jelgavmettām
, 2024-05-06 20:07, pirms 2 nedēļām
Ar skatu nākotnē Nākotnes līgā vai Tbilisi .., bet pieļauju ka izķepurosies un kļūs par šampinjoniem +/- 2031. g.
, 2024-05-06 20:09, pirms 2 nedēļām
Mēs Valmierā krieviski nerunājam, tāpēc būšu pateicīgs, ja kāds ieliks gruzīņa galvenos fragmentus no presenes.
, 2024-05-06 20:34, pirms 2 nedēļām
alguns rakstīja: Domāju,ka ir.Tikai mums tas nav zināms.Un spekulēt par toto,vai spēlētāju tīšu spēļu atdošanu,lai noēstu trenerus,neredzu jēgu.Kamēr patāv virslīga,neatceros tādu gadījumu,kad komanda,kura nokomplektēta Latvijas virslīgai medaļnieku līmenī,gatavošanās sezonai aizvada siltajās zemēs,spēlē čempionāta pirmajā pusē pilnīgi bezcerīgu futbolu un PELNĪTI atrodās pēdējā vietā.No kluba īpašniekiem un Pertijas tā ir vienkārša ņirgāšanās par Latvijas virslīgu.Vai nu kāds no manis pieminētiem diviem piemēriem,vai nu šis.Nu nav citu variantu.
Var jau būt, ka ir tā kā E.Novickis saka - Hramovs un Pertia dzīvo savā informatīvajā burbūlī un uzskata, ka visi pret viņiem ir sazvērējušies un tāpēc viņiem neiet. Jo ir bijušas spēles kur varbūt FK Liepāja varēja gūt punktus, bet tos nedabūja tiesnešu sīkumainības dēļ (es nepārmetu tiesnešiem, bet laikam FK Liepāja ir komanda, kas šogad ir visvairāk cietusi no tiesnešu lēmumiem).
Lai man piedod Dodo, un cienu to cik viņš ir sevi ziedojis FK Liepāja futbolam, bet man galvā nespēj nosēsties normāli doma, ka Dodo spēlē pamatsastāvā, bet 8 spēlēs nespēj gūt vārtus, tai pašā laikā Dāvis Ikaunieks, Deniss Rakels un Valērijs Šabala spēlē kaut kur ārzemēs.
FK Liepājai problēmas ir ar uzbrukumu - tikai gūti 5x vārti 11x spēlēs.
Nav arī tā, ka FK Liepāja klibotu vārtu gūšanas realizācijas, bet ir spēles kur uz vienas rokas pirkstiem pat var saskaitīt cik reizes ir bumba sista vārtu rāmī.

1) Dodo es iedotu kārtīgu prēmiju, pateiktu paldies par ieguldīto, bet laiks ir šķirties.
2) Bagdasarjanu var atstāt, bet viņš vēl ir jauns, lai konkurētu ar Virslīgas top klubiem - viņu drīzāk es turētu un attīstītu, lai klubs var viņu pārdot tālāk un nopelnīt sev kādu naudu. (vidēja, vai ilgtermiņa prokjekts)
3) Ba? Nav nekas spožš, bet varbūt pārāk ātri norakstām viņu, jo reāli viņš savus retos momentus ir izmantojis - 2x gūti vārti
4) Zjuzins - vai nu čalis sakārto savu attieksmi laukumā un reāli kapā, vai arī meklē sev citu izklaidi, jo redzot viņu laukumā rodas sajūta, ka viņš uz Liepāju ir atbraucis kā uz kūrorta pilsētu atpūsties un dažreiz paspārdīt bumbu laukumā. (Zjuzins ir ļoti pieredzējis izlases spēlētājs, bet spēlē it kā atrastos Nākotnes līgas komandā kurai ir garantēta izkrišana uz 2.līgu).
5) Ja Tīdenbergs atgriežas un parāda to, ka viņš vismaz pret otrā ešonona komandām ir saimnieks laukuma centrā - un viņam ar to nopietni palīdz Zjuzins, tad FK Liepāja varbūt beidzot sāktu radīt vārtu gūšanas momentus vismaz tik tālu, ka viss ir atkarīgs no Ba meistarības pie vārtiem.
6) Silagadze - laikam egoistiskāku spēlētāju Virslīgā grūti šobrīd iedomāties, bet ja viņu varētu ielikt disciplīnas rāmjos, ka futbols ir komandas sporta veids un nevis, ka nedod piespēles labās epizodes, bet pats izdara nejēdzīgus sitienus cerot kādam izrādīties, vai būt spēles varonis, tad jāsaka, ka viņš ir liels bonuss FK Liepāja komandai.
, 2024-05-06 20:42, pirms 2 nedēļām
valmiera-fc rakstīja: Mēs Valmierā krieviski nerunājam, tāpēc būšu pateicīgs, ja kāds ieliks gruzīņa galvenos fragmentus no presenes.
pieļauju, ka austiņā viņam ātri/ sinhroni tulko
, 2024-05-06 21:02, pirms 2 nedēļām
ļoti ceru, ka FK Liepājas valdei un īpašniekiem Tamaza līgums nav un nebūs dienas kārtībā. Ar klubu viss ir okei. Sastāvs ir labs, mainīt neko nevajag, trenerim arī ir milzīga pieredze un sasniegumi mūsu necilajā reģionā - ar steigu jāpagarina līgums līdz 2030. gadam.

Ar klubu viss ir kārtībā, Nākotne ir spoža. Ne jau vienmēr var katru gadu uzvarēt.
, 2024-05-06 21:32, pirms 2 nedēļām
Nu vienkārši vairs nav loģisku attaisnojumu no Pertijas. Pēc spēles intervijās saka viss ir labi, ir pašatdeve, bet nu tu sašļikgalva tak tinies no Liepājas futbola prom vienreiz. Iznākums te būs viens 1.Līga. Ar savu attieksmi un ētiku būs izpelnījies no futbola tautas štampu uz pieres - neveiksminieks. Vispār uzsaktu ka šī biznesa ideja ir kauns pilsētai un pašvaldībai ir jāmeklē sponsori vai jāveido ar sporta pārziņiem Liepājas futbolam jauna piramīda virsotni, ar specīgu jaunu augšgala komandu. Šo Hramovu biznesu neviens normāls Liepājnieks kam svarīgs ir futbols nu neatbalsta, paprasiet jeb kuram jaunietim vai cilvēkam kurš šeit nodarbojas ar futbolu Liepājā
, 2024-05-06 22:13, pirms 2 nedēļām
alguns rakstīja: Domāju,ka ir.Tikai mums tas nav zināms.Un spekulēt par toto,vai spēlētāju tīšu spēļu atdošanu,lai noēstu trenerus,neredzu jēgu.Kamēr patāv virslīga,neatceros tādu gadījumu,kad komanda,kura nokomplektēta Latvijas virslīgai medaļnieku līmenī,gatavošanās sezonai aizvada siltajās zemēs,spēlē čempionāta pirmajā pusē pilnīgi bezcerīgu futbolu un PELNĪTI atrodās pēdējā vietā.No kluba īpašniekiem un Pertijas tā ir vienkārša ņirgāšanās par Latvijas virslīgu.Vai nu kāds no manis pieminētiem diviem piemēriem,vai nu šis.Nu nav citu variantu.
Kluba īpašniekam ir vienalga,galvenais ka dēlam viss apmierina… un ja arī Tamazu padzīs,nekas nemainīsies… atbrauks vietā kāds Belars… un turpinās būvēt… ps. Klubs var darīt kā grib… nav jau jūsu nauda…
, 2024-05-06 22:51, pirms 2 nedēļām
Rēcīgi ir tas, ka FK Liepāja nevarēšanu šodien pieminēja pat komentētājs spēlē starp Crystal Palace vs Manchester United - ar tekstu, ka Man.Utd. izskatās tik pat šobrīd nevarīga kā FK Liepāja un attiecīgajā spēlē tāpat kā Liepājā dominē klubs ar zilo krāsu un nevis sarkano!
Skatoties premjerlīgas spēli un redzot, kas notiek laukumā Crystal Palace tajā brīdī bija priekšā 2:0
, 2024-05-06 22:56, pirms 2 nedēļām
Ko var visu laiku čīkstēt? Japadzen klubu īpašnieks, jāveido jauna piramīda utt, kas tie par murgiem? Uz ko jūs to piramīdu veidosiet? uz pliku dibena galu? Jums nepietiek, ka pilsētā jau hokejs nomira tikko pašvaldība nedeva līdzekļus, vai jums liekas ka ar 200-300k pašvaldības naudu var izveidot labu virslīgas komandu? Kur jūs bļāveji ņemsiet vēl vismaz 800k? parādiet kurš liepājas uzņēmējs bez hramova ir gatavs katru gadu investēt tādu naudu? basketbols grabina 500k ar pašvaldības naudu un 50 dažadiem mazajiem sponsoriem kad dod pa 2-10k, kur futbols to naudu dabūs? Atveriet acis un beidziet sapņot! Var nepatikt kā liepāja šobrīd spēlē, var prasīt atbildību no treneriem un īpašnieka, var izdarīt spiedienu, bet grozies ka gribi hramovam ir japateicas ka viņš iegulda naudu, jo bez viņa virslīgas klubs nebūs!
, 2024-05-06 23:02, pirms 2 nedēļām
kasdārzā rakstīja: Ko var visu laiku čīkstēt? Japadzen klubu īpašnieks, jāveido jauna piramīda utt, kas tie par murgiem? Uz ko jūs to piramīdu veidosiet? uz pliku dibena galu? Jums nepietiek, ka pilsētā jau hokejs nomira tikko pašvaldība nedeva līdzekļus, vai jums liekas ka ar 200-300k pašvaldības naudu var izveidot labu virslīgas komandu? Kur jūs bļāveji ņemsiet vēl vismaz 800k? parādiet kurš liepājas uzņēmējs bez hramova ir gatavs katru gadu investēt tādu naudu? basketbols grabina 500k ar pašvaldības naudu un 50 dažadiem mazajiem sponsoriem kad dod pa 2-10k, kur futbols to naudu dabūs? Atveriet acis un beidziet sapņot! Var nepatikt kā liepāja šobrīd spēlē, var prasīt atbildību no treneriem un īpašnieka, var izdarīt spiedienu, bet grozies ka gribi hramovam ir japateicas ka viņš iegulda naudu, jo bez viņa virslīgas klubs nebūs!
Es šaubos, ka kāds kritizē Hramovu, bet gan vairāk Tamazu un to bardaku, kas notiek laukumā!
, 2024-05-07 00:48, pirms 2 nedēļām
kasdārzā rakstīja: Ko var visu laiku čīkstēt? Japadzen klubu īpašnieks, jāveido jauna piramīda utt, kas tie par murgiem? Uz ko jūs to piramīdu veidosiet? uz pliku dibena galu? Jums nepietiek, ka pilsētā jau hokejs nomira tikko pašvaldība nedeva līdzekļus, vai jums liekas ka ar 200-300k pašvaldības naudu var izveidot labu virslīgas komandu? Kur jūs bļāveji ņemsiet vēl vismaz 800k? parādiet kurš liepājas uzņēmējs bez hramova ir gatavs katru gadu investēt tādu naudu? basketbols grabina 500k ar pašvaldības naudu un 50 dažadiem mazajiem sponsoriem kad dod pa 2-10k, kur futbols to naudu dabūs? Atveriet acis un beidziet sapņot! Var nepatikt kā liepāja šobrīd spēlē, var prasīt atbildību no treneriem un īpašnieka, var izdarīt spiedienu, bet grozies ka gribi hramovam ir japateicas ka viņš iegulda naudu, jo bez viņa virslīgas klubs nebūs!
Vecīt ja pat Grobiņa var startēt virslīgā, tad beidz murgot par tādām naudas summām, milijons lai uzturētu, ieguldītu klubā, izbeidz. Jā piekritīšu ka spiediens jāliek uz īpašnieku, bet kā ? No malas liekas ka viņi tur viens otram dibenus ir izlaizījuši un visi tur dzīvo vienā sulā. Nu nav kuro gadu jau normāla komanda. Tā visa sistēma kas veido FK Liepāju ir pilnīga 0. Nu nav neviens tiešām normāls cilvēks, kas var pilnveidot tur kaut ko ? Tamazs jau nav tikai treneris tanī komandā un to mēs zinam, citus amatus pārņēmis un lūk rezultāts. Neprofesionālu spēlētāju meklēšana un atvešana jau ir izgāsusies entajos spelētājos. Kurš pat to atbild, Kamazs ? Kuru skatītāju piesaista tāda komanda ? Tevi un vēl varbūt 30 cilvēkus, kuri tic brīnumam kaut kādam. Un ka viņš tur iegulda, redzi kàdu attīstību vai jēgu klubā, vai kā savādāk ? Atnāks jauns treneris, tur ne kas nemainīsies. Tur loģiski nav izveidota sistēma. Klubs kā tāds vienkārši neattīstas un tu vari ieguldīt tur cik gribi naudu un nekā nemainīsies. Tikai lai būtu komanda virslīgā nav nekāds izskaidrojums
, 2024-05-07 01:09, pirms 2 nedēļām
Liepājas Refs rakstīja: Vecīt ja pat Grobiņa var startēt virslīgā, tad beidz murgot par tādām naudas summām, milijons lai uzturētu, ieguldītu klubā, izbeidz. Jā piekritīšu ka spiediens jāliek uz īpašnieku, bet kā ? No malas liekas ka viņi tur viens otram dibenus ir izlaizījuši un visi tur dzīvo vienā sulā. Nu nav kuro gadu jau normāla komanda. Tā visa sistēma kas veido FK Liepāju ir pilnīga 0. Nu nav neviens tiešām normāls cilvēks, kas var pilnveidot tur kaut ko ? Tamazs jau nav tikai treneris tanī komandā un to mēs zinam, citus amatus pārņēmis un lūk rezultāts. Neprofesionālu spēlētāju meklēšana un atvešana jau ir izgāsusies entajos spelētājos. Kurš pat to atbild, Kamazs ? Kuru skatītāju piesaista tāda komanda ? Tevi un vēl varbūt 30 cilvēkus, kuri tic brīnumam kaut kādam. Un ka viņš tur iegulda, redzi kàdu attīstību vai jēgu klubā, vai kā savādāk ? Atnāks jauns treneris, tur ne kas nemainīsies. Tur loģiski nav izveidota sistēma. Klubs kā tāds vienkārši neattīstas un tu vari ieguldīt tur cik gribi naudu un nekā nemainīsies. Tikai lai būtu komanda virslīgā nav nekāds izskaidrojums
Ilgtermiņā Grobiņas variants arī nav nekāda paradīze. Vienīgā iespēja sisties par augstākām vietām tikai tad, ja kādā gadā pēkšņi uzrodas pāris supertalanti, kas iepriekš nav atplaukuši un jau nolasīti uz citiem klubiem. Hype jau pašlaik liels par komandu, cilvēki skatās un iet uz spēlēm, bet kas būs pēc gada, diviem, ja komanda sēdēs ap pārspēļu zonu vai vēl sliktāk, ja izkritīs no Virslīgas?
Bet piekrītu, ka Liepāja ir sapuvis klubs jau no pašiem pamatiem. Nauda ir, bet sajēgas nav, tā pati problēma, kas Riga FC. Tikai Rigai tā nauda ir neizmērojami vairāk, tāpēc pie augšgala turas.
, 2024-05-07 07:53, pirms 2 nedēļām
Es nefanoju par liepājas futbola komandu, bet es zinu ko nozīmē dot naudu kā sponsors, kā jau rakstiju iepriekš hokejs beidzas uzreiz kā pašvaldiba nedeva savus 200-300k, jo nav neviens kas gatavs dot katru gadu pats no savas kabatas šādu naudu. Basketbols lai savaktu 500k grabina no entajiem uzņemējiem un tad vienmēr trūkst nauda. Vienīgais kam ir nauda ir futbols, bez hramova tur arī būtu caura kabata. Es arī uzskatu, ka nauda tur ir bet pareiza pielietošana, pareiza pieejas un sistēma nav, rezultātā fk liepāja ir dziļā bedrē, bet no tās bedres viņiem pašiem ir jāizkļūst. Salīdzināt Grobiņu kā virslīgas klubu varēs tad, kad šis klubs būs vismaz 3gadus nospēlējis un palicis virslīga. Jau šobrīd iet runas ka Grobiņa grabina kapeikas lai varētu spēlēt, kādus talantus tas radīs? ja naudīgie klubi visus aplasīs?
Es velreiz saku, neatbalstu liepāju un tas kas tur notiek, bet es pret to ka daļa komentētaju nesaprotot ko nozīme uzturēt klubu, fantāziju iespaidā stasta par hramova izmešanu, jaunu klubu būvēšanu utt.
, 2024-05-07 08:00, pirms 2 nedēļām
Kā Latvijas izlasē agrāk. Trenerim pārmet komentāros. Bet vinjsh neatkāpjas.
, 2024-05-07 08:31, pirms 2 nedēļām
BenSimmonsBall rakstīja: Ilgtermiņā Grobiņas variants arī nav nekāda paradīze. Vienīgā iespēja sisties par augstākām vietām tikai tad, ja kādā gadā pēkšņi uzrodas pāris supertalanti, kas iepriekš nav atplaukuši un jau nolasīti uz citiem klubiem. Hype jau pašlaik liels par komandu, cilvēki skatās un iet uz spēlēm, bet kas būs pēc gada, diviem, ja komanda sēdēs ap pārspēļu zonu vai vēl sliktāk, ja izkritīs no Virslīgas?
Bet piekrītu, ka Liepāja ir sapuvis klubs jau no pašiem pamatiem. Nauda ir, bet sajēgas nav, tā pati problēma, kas Riga FC. Tikai Rigai tā nauda ir neizmērojami vairāk, tāpēc pie augšgala turas.
Liekas Liepāja titulu izcēla ne tik ļoti sen ar saviem audzēkņiem, kad tur vēl Verpokovskis bija, Liepājai stipra akadēmija un liels lokālpatriotisms, nedomāju ka komanda, kas ja pat dzīvotu tikai uz saviem audzēkņiem kristu ārā vai bezcerīgi pa pēdējām vietām sistos. Tikai min budžetu vaijadzētu kaut kā savākt, kas nesaku, ka būtu viegli.

Daudzi saka Hramovam nav plāna, bardaks, bet varbūt plāns ir tikai jūs to nesaprotat. Te ik pa laikam parādās cilvēki, kas rupji sakot saka ka ar 'sutinera' biznesu nodarbojas importējot meļņus Eiropā, zem tāda izskaidrojuma notiekošie procesi liekas daudz loģiskāki. Man aizdomas ka šis nav filantrops, kā profils 'kasdārzā''mēģina iegalvot.
, 2024-05-07 09:25, pirms 2 nedēļām
kasdārzā rakstīja: Ko var visu laiku čīkstēt? Japadzen klubu īpašnieks, jāveido jauna piramīda utt, kas tie par murgiem? Uz ko jūs to piramīdu veidosiet? uz pliku dibena galu? Jums nepietiek, ka pilsētā jau hokejs nomira tikko pašvaldība nedeva līdzekļus, vai jums liekas ka ar 200-300k pašvaldības naudu var izveidot labu virslīgas komandu? Kur jūs bļāveji ņemsiet vēl vismaz 800k? parādiet kurš liepājas uzņēmējs bez hramova ir gatavs katru gadu investēt tādu naudu? basketbols grabina 500k ar pašvaldības naudu un 50 dažadiem mazajiem sponsoriem kad dod pa 2-10k, kur futbols to naudu dabūs? Atveriet acis un beidziet sapņot! Var nepatikt kā liepāja šobrīd spēlē, var prasīt atbildību no treneriem un īpašnieka, var izdarīt spiedienu, bet grozies ka gribi hramovam ir japateicas ka viņš iegulda naudu, jo bez viņa virslīgas klubs nebūs!
Vienīgais par ko kritizē Hramovu ir izvēlētā leģionāru politika (ko var saprast un, kas daļēji nav viņa atbildība) un pret to, ka komandā vēl ir Tamazs.
, 2024-05-07 09:38, pirms 2 nedēļām
kasdārzā rakstīja: Es nefanoju par liepājas futbola komandu, bet es zinu ko nozīmē dot naudu kā sponsors, kā jau rakstiju iepriekš hokejs beidzas uzreiz kā pašvaldiba nedeva savus 200-300k, jo nav neviens kas gatavs dot katru gadu pats no savas kabatas šādu naudu. Basketbols lai savaktu 500k grabina no entajiem uzņemējiem un tad vienmēr trūkst nauda. Vienīgais kam ir nauda ir futbols, bez hramova tur arī būtu caura kabata. Es arī uzskatu, ka nauda tur ir bet pareiza pielietošana, pareiza pieejas un sistēma nav, rezultātā fk liepāja ir dziļā bedrē, bet no tās bedres viņiem pašiem ir jāizkļūst. Salīdzināt Grobiņu kā virslīgas klubu varēs tad, kad šis klubs būs vismaz 3gadus nospēlējis un palicis virslīga. Jau šobrīd iet runas ka Grobiņa grabina kapeikas lai varētu spēlēt, kādus talantus tas radīs? ja naudīgie klubi visus aplasīs?
Es velreiz saku, neatbalstu liepāju un tas kas tur notiek, bet es pret to ka daļa komentētaju nesaprotot ko nozīme uzturēt klubu, fantāziju iespaidā stasta par hramova izmešanu, jaunu klubu būvēšanu utt.
Būtiskākā atšķirība šajā visā ir tā, ka pieminētais basketbols, vai Grobiņa knapinās, bet visi saprot šo komandu vīzijas, komplektāciju un neviens negaida, ka viņas tagad Eirolīgā vai Čempionlīgā spēlēs, bet sagaida, ka būs komanda kas katrā spēlē kapāsies.
FK Liepājas gadījumā pēdējo 3 gadus nav saprotams, kas tur notiek un tas atspoguļojās tribīnēs. Es, labāk piešķirtu fin. Grobiņai, kas pēdējo cenu atstrādātu nekā FK Liepājai, kas ar 1+ milj. budžetu ir izveidojusi nevarīgu organizāciju. It īpaši Liepājā, kur finansiāli viņiem nav konkurentu un būtu jābūt top klubam Kurzemē. Un šeit vaina jāuzņemās vadībai, GM utt.
Marko Regža un "Riga" futbolisti. Foto: Zigismunds Zālmanis/Riga FC
5

''Riga'' viesosies Jelgavā, Mežaparkā vēlajā cīņā ''Auda'' uzņems ''Liepāju''

''TonyBet'' futbola Virslīgā šovakar tiks aizvadītas divas spēles. 18.00 ''Riga'' viesosies pie ''Jelgavas'' futbolistiem, bet trīs stundas vēlāk ''Auda'' Mežaparkā uzņems liepājniekus. Abu spēļu translācijas kanālā TV4 un portālā ''Sportacentrs.com''.
Ruans Ribeiru. Foto: Jānis Līgats
3

"Valmiera" atgūst tiesības pieteikt jaunus spēlētājus

Latvijas Futbola federācijas (LFF) Disciplinārās komitejas (DK) sēdē pieņemts lēmums par iepriekš "Valmierai" piespriestā jaunu spēlētāju pieteikšanas lieguma atcelšanu.
"Grobiņas" futbolisti un līdzjutēji. Foto: Liepājniekiem.lv
14

Tukumnieki uzbrūk biežāk, taču "Grobiņa" gūst pirmo uzvaru izbraukumā

Latvijas futbola Virslīgā pirmoreiz izbraukumā uzvarējusi "Grobiņas" komanda, šodien reabilitējoties "Tukumam 2000"/"Telms" par klupienu (0:2) savstarpējā cīņā pirmajā aplī.