Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Vilmanim spožākā spēle izslēgšanas turnīrā: 3+1 un Nortbeja sasniedz pusfinālu

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Vilmanim spožākā spēle izslēgšanas turnīrā: 3+1 un Nortbeja sasniedz pusfinālu
Foto: North Bay Battalion

Ontārio Hokeja līgas (OHL) izslēgšanas turnīra labāko četrinieku pārliecinoši sasniegusi Nortbejas "Battalion", kuras ceturto panākumu tikpat spēlēs pār Sadberijas "Wolves" ar trim vārtu guvumiem un rezultatīvu piespēli kaldināja Sandis Vilmanis.

Līgumu ar Nacionālās hokeja līgas (NHL) klubu Floridas "Panthers" noslēgušais latvietis jau 28. sekundē iemeta pirmo ripu, divas minūtes pirms pirmā cēliena noslēguma panāca 3:0, bet pamatlaika beigu daļā ripu raidīja tukšos vārtos, uzstādot gala rezultātu – 5:0. Vilmanis arī piespēlēja Bataljona otrajos vārtos, nopelnīja lietderības koeficientu +4 un četras reizes meta pa vārtiem.

20 gadīgais labās malas uzbrucējs izslēgšanas turnīrā aizvadītajās deviņās spēlēs sakrājis 16 (5+11) punktus un lietderību +13. Ontārio līgas sezonā kopumā viņam 69 cīņās 83 (43+40), desmit soda minūtes un rādītājs +14.

Izmantotie avoti:
https://chl.ca/ohl/gamecentre/27280/

1 2 37 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2024-04-19 08:42, pirms 2 nedēļām
Super. Kādu laiku mums neviens nav bijis, kas Kanādas junioros šādi bliež.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-19 08:54, pirms 2 nedēļām
Sanda Vilmaņa 3 vārti - https://youtu.be/mVkwXU5yepU

     [+] [-]

, 2024-04-19 09:26, pirms 2 nedēļām
...nu te kaut kam jābūt!!!

     [+] [-]

, 2024-04-19 09:35, pirms 2 nedēļām
Vilmanis ierāda vietu bērniem.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-19 10:30, pirms 2 nedēļām
Vilmanis spēlē savam vecumam atbilstošā līgā.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-19 10:54, pirms 2 nedēļām
terex rakstīja: Vilmanis spēlē savam vecumam atbilstošā līgā.
Viņš spēlē līgā, kurā šādā vecumā vēl drīkst spēlēt, lai gan tādus sauc par over age, bet vai tā ir viņa vecumam atbilstoša līga? vai arī tu domā, ka Vilmanim savos 20 gados ir atbilstoši spēlēt ar vidusskolniekiem, kamēr ne mazums viņa vienaudžu sādā vecumā sāk jau trešo sezonu NHL.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-19 10:59, pirms 2 nedēļām
Baigā statistika!

  +3 [+] [-]

, 2024-04-19 11:01, pirms 2 nedēļām
kino rakstīja: Viņš spēlē līgā, kurā šādā vecumā vēl drīkst spēlēt, lai gan tādus sauc par over age, bet vai tā ir viņa vecumam atbilstoša līga? vai arī tu domā, ka Vilmanim savos 20 gados ir atbilstoši spēlēt ar vidusskolniekiem, kamēr ne mazums viņa vienaudžu sādā vecumā sāk jau trešo sezonu NHL.
OHL ir labākā jauniešu līga pasaulē. Neko nevar pārmest čalim.. nākamgad prognozēju AHL, ja labi viss aizies un viss sakritīs neko nevar zināt, varbūt var uzkāpt kādu reizi laukumā arī NHL.
Slēpts komentārs: kino

  +4 [+] [-]

, 2024-04-19 11:07, pirms 2 nedēļām
Over age ir no 21 gada😆

  +3 [+] [-]

, 2024-04-19 11:15, pirms 2 nedēļām
kino rakstīja: Jā, bet es nezināju, ka mēs 20 gadīgus vīriešus saucam par jauniešiem. Reāli viņš spēlē ametieru līgā.
Par Overageriem sauc džekus, kuri ir dzimuši 2003 gadā, ja viņš nākošgad spēlēs OHL, tad viņš būs overageris, dandrik

  +1 [+] [-]

, 2024-04-19 11:19, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: OHL ir labākā jauniešu līga pasaulē. Neko nevar pārmest čalim.. nākamgad prognozēju AHL, ja labi viss aizies un viss sakritīs neko nevar zināt, varbūt var uzkāpt kādu reizi laukumā arī NHL.
Nakamaja sezona jaizcina vieta AHL.

Pec liguma parakstisanas ar Panthers sis sezonas beigas jau vairs neko butisku nemaina. Forsi, ka met golus ieksa, bet grutakais tikai prieksa.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-19 11:29, pirms 2 nedēļām
kino rakstīja: Jā, bet es nezināju, ka mēs 20 gadīgus vīriešus saucam par jauniešiem. Reāli viņš spēlē ametieru līgā.
Man sāk izskatīties,kā tev vnk kaut kas sāp.

https://www.eliteprospects.com/team... - lūk viņa komandas sastāvs, paskaties uz gadiem.
Kā arī 20 gados par vīrieti īsti tu neesi kļuvis.. smadzenes attīstās un ķermenis nobriest līdz 25 gadu vecumam. Varbūt daži izskatās un jutās kā vīrieši, bet kad nonāksi līdz 25-28,.sapratīsi ,ka 20 gados vēl biji puikiņš

  +3 [+] [-]

, 2024-04-19 11:30, pirms 2 nedēļām
kino rakstīja: Vilmanis ierāda vietu bērniem.
Kas tev sāp? Vilmanis iet savu ceļu uz NHL, pilnīgi pajāt par "bērniem".
Interesanti, ko tavuprāt viņam vajadzēja citu darīt?
Slēpts komentārs: kino

  +2 [+] [-]

, 2024-04-19 11:55, pirms 2 nedēļām
kino rakstīja: Runa ir par to, ka jauniešu vecumā vecumam ir ļoti liela nozīme. Ne velti tiek izdalīti atsevišķi U18 un U20 čempionāti. Basītī pat U16 ir kā normāla lieta. Lai gan it kā kas tur tik liels, kāda starpība 17, 18 vai 20, vai ne? Vnk es akcentēju to, ka viņa statistika, kura ir ļoti solīda, ja tīri skatās uz cipariem, bet pieliekot klāt kādā vecumā tā statistika tiek sasniegta, vērtība krīt pamatīgi. Tieši tas pats būtu uz otru pusi, proti, ja Vilmaņa statistika būtu kādam 16 gadniekam, tad uz viņu skatītos kā uz potenciālo drafta pirmo numuru tuvākajā nākotnē. Bet Vilmaņa gadījumā džeks ir vienkārši aizsēdējies jauniešos.
Ja 16 būtu tāda statistika ohl tad viņš tiešām būtu NHL draftā top 5. Kā drafta simtu kaut kāds numurs viņš iet tieši tādā tempā kā vajag. Ceram ,ka 25 gadu vecumā viņš varētu būt labs NHL džeks.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-19 11:57, pirms 2 nedēļām
kino rakstīja: Runa ir par to, ka jauniešu vecumā vecumam ir ļoti liela nozīme. Ne velti tiek izdalīti atsevišķi U18 un U20 čempionāti. Basītī pat U16 ir kā normāla lieta. Lai gan it kā kas tur tik liels, kāda starpība 17, 18 vai 20, vai ne? Vnk es akcentēju to, ka viņa statistika, kura ir ļoti solīda, ja tīri skatās uz cipariem, bet pieliekot klāt kādā vecumā tā statistika tiek sasniegta, vērtība krīt pamatīgi. Tieši tas pats būtu uz otru pusi, proti, ja Vilmaņa statistika būtu kādam 16 gadniekam, tad uz viņu skatītos kā uz potenciālo drafta pirmo numuru tuvākajā nākotnē. Bet Vilmaņa gadījumā džeks ir vienkārši aizsēdējies jauniešos.
OK, nav nepareizi nekas pateikts. "Aizsēdējies" gan ir subjektivi, Vilmanis ir acimredzami pareizo ceļu aizgājis, dabūjis NHL ligumu.

Bet, ja paskatamies no citas puses, kurš Latvijas spēlētājs no visa mūsu leģiona ir ar šādu rezultativitāti izcēlies CHL? Ļoti maz šādu spēlētāju mums ir bijis.

Kāpēc jāuzsver tikai negativais?

     [+] [-]

, 2024-04-19 12:00, pirms 2 nedēļām
kino rakstīja: Runa ir par to, ka jauniešu vecumā vecumam ir ļoti liela nozīme. Ne velti tiek izdalīti atsevišķi U18 un U20 čempionāti. Basītī pat U16 ir kā normāla lieta. Lai gan it kā kas tur tik liels, kāda starpība 17, 18 vai 20, vai ne? Vnk es akcentēju to, ka viņa statistika, kura ir ļoti solīda, ja tīri skatās uz cipariem, bet pieliekot klāt kādā vecumā tā statistika tiek sasniegta, vērtība krīt pamatīgi. Tieši tas pats būtu uz otru pusi, proti, ja Vilmaņa statistika būtu kādam 16 gadniekam, tad uz viņu skatītos kā uz potenciālo drafta pirmo numuru tuvākajā nākotnē. Bet Vilmaņa gadījumā džeks ir vienkārši aizsēdējies jauniešos.
nu ja uz pasaules fona mēs skatāmies, tad jā, bet LV mērogā tā ir normāla statistika nākotnes LV izlases līderim, kkādam Daugaviņam, Karsumam bija. Plus viņam nav sūdīgi auguma cm kā tam pašam Karsumam bija un Daugavam ar
Potenciāls NHL vismaz padsmit spēlēm ir, cita lieta ne par pirmā līmeņa zvaigzni gan jau
Rihardam Bukartam gan ar bija tāda statistika šai vecumā, no otras puses arī LV izlases līderis, pagājušogad top-scorers.
Katrā ziņā priekš LV izlases ir iespēja būt līderim nākotnē. Šī ir potenciāla LV izlases līdera statistika.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-19 12:05, pirms 2 nedēļām
Pats galvenais, ka Vilmanim VĒL ir redzama trajektorija augšup, tas ar nav mazsvarīgi. Rihards Bukarts šajā vecumā šķiet jau sasniedza pīķi, Lipsbergs bija vēl tāds perspektīvs kas jau 19 gados savu pīķi sasniedza... Vilmanis ir pielicis šai sezonā, ja viņš turpina tālāk ar pielikt, viss var būt. Ja nē, tad varbūt tiešām, max Rihards Bukarts... kas ar nav slikti

  -2 [+] [-]

, 2024-04-19 12:06, pirms 2 nedēļām
MachimoI rakstīja: OK, nav nepareizi nekas pateikts. "Aizsēdējies" gan ir subjektivi, Vilmanis ir acimredzami pareizo ceļu aizgājis, dabūjis NHL ligumu.

Bet, ja paskatamies no citas puses, kurš Latvijas spēlētājs no visa mūsu leģiona ir ar šādu rezultativitāti izcēlies CHL? Ļoti maz šādu spēlētāju mums ir bijis.

Kāpēc jāuzsver tikai negativais?
Es atvēsinu prātus tiem, kuri domā, ka Vilmaņa cipari ir kosmoss un pēc gada viņš ar Tkačaku un Barkovu drebinās NHL. Protams, ka LV līmenim ir ļoti ok. Kā te kāds minēja Karsums, Daugaviņš utt. Bet starp citu, pat šīe NHL nebija burtiski nekas.

     [+] [-]

, 2024-04-19 12:08, pirms 2 nedēļām
MachimoI rakstīja: mūsu leģiona ir ar šādu rezultativitāti izcēlies CHL? Ļoti maz šādu spēlētāju mums ir bijis.
Nav tiešām daudz pat šai vecumā ar vairāk kā punktu spēlē tur, uz sitienu Karsums, Daugaviņš, Bārtulis kā aizsargs, Rihards Bukarts, Balcers

Kā redzam, neskaitot Bukartu visi kaut cik NHL uzspēlēja, ieskaitot visus, LV izlases līderi

  +2 [+] [-]

, 2024-04-19 12:14, pirms 2 nedēļām
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nav tiešām daudz pat šai vecumā ar vairāk kā punktu spēlē tur, uz sitienu Karsums, Daugaviņš, Bārtulis kā aizsargs, Rihards Bukarts, Balcers

Kā redzam, neskaitot Bukartu visi kaut cik NHL uzspēlēja, ieskaitot visus, LV izlases līderi
Precizi, tikai Bukarts šeit neiederās, jo palika tajā pašā WHL, kur pēc gada kā overagerim sekoja kritums sniegumā.

Tāpēc ari saku, ka Sandim galvenais izsist vietu AHL nakamsezon.

Ja Vilmanis no savas knapi 5. drafta kārtas tiks uzspēlēt NHL, tas būs liels sasniegums un ceribu pārsniegšana. Kaut vai Karsuma limeni.

Tas, zaķiši, priekš Latvijas hokeja būtu liels sasniegums.

     [+] [-]

, 2024-04-19 12:20, pirms 2 nedēļām
Bukarts junioru vecumā tur labi iederējās, vnk viņam pīķis bija diezgan agri. 16 gadu vecumā likās vienu brīdi kad viņš MHL Stupino bija, ka varētu būt šanses uz 1. kārtu.
Vēl ir Jevpalovs, kas kā overeidžeris sasniedza 100 punktus nāk. sezonā un bija lēciens produktivitātē, bet tur ar kkas tālāk nesanāca...

Varbūt es kādu neatceros vēl citu vārdu, bet tas ir LV hokejā visai elitārs klubs ar U20 čaļiem, kam ir vairāk nekā punkts spēlē.
Es minēju Bārtuli, kas aizsargs, un viņam ar nebija... vnk priekš aizsarga bija ekvivanti stati.
Spruktam vēl bija pirms tam, tas jau gan sen... Bet viņš kā Bukarts nespēja pēc tam pielikt.

Ābolam, Dārziņam, Dzierkalam piem. nebija tādi stati. Reg sez. + playoff. Dzierkalam gan ar pīķis bija jau agrāk...

     [+] [-]

, 2024-04-19 12:31, pirms 2 nedēļām
Janis Cietsmaidis rakstīja: Bukarts junioru vecumā tur labi iederējās, vnk viņam pīķis bija diezgan agri. 16 gadu vecumā likās vienu brīdi kad viņš MHL Stupino bija, ka varētu būt šanses uz 1. kārtu.
Vēl ir Jevpalovs, kas kā overeidžeris sasniedza 100 punktus nāk. sezonā un bija lēciens produktivitātē, bet tur ar kkas tālāk nesanāca...

Varbūt es kādu neatceros vēl citu vārdu, bet tas ir LV hokejā visai elitārs klubs ar U20 čaļiem, kam ir vairāk nekā punkts spēlē.
Es minēju Bārtuli, kas aizsargs, un viņam ar nebija... vnk priekš aizsarga bija ekvivanti stati.
Spruktam vēl bija pirms tam, tas jau gan sen... Bet viņš kā Bukarts nespēja pēc tam pielikt.

Ābolam, Dārziņam, Dzierkalam piem. nebija tādi stati. Reg sez. + playoff. Dzierkalam gan ar pīķis bija jau agrāk...
Vēl jau tāds Balcers ir.

     [+] [-]

, 2024-04-19 12:53, pirms 2 nedēļām
Tagad te tāda minēšana vien ir. Dzīvosim redzēsim. Piekrītu augšā komentāram par to trajektoriju. Tas ir galvenais un pagaidām tā pat ir ļoti laba!

     [+] [-]

, 2024-04-19 13:08, pirms 2 nedēļām
Nākamgad Vilmanim jānospēlē jau pilnvērtīga sezona AHL. Ja tā nenotiks, tad karjeras turpināšana jāmeklē Eiropā

  -3 [+] [-]

, 2024-04-19 13:08, pirms 2 nedēļām
Trippigakillen rakstīja: Tagad te tāda minēšana vien ir. Dzīvosim redzēsim. Piekrītu augšā komentāram par to trajektoriju. Tas ir galvenais un pagaidām tā pat ir ļoti laba!
Trajektorija, lai kļūtu par labu kadru izlasei, nekas vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-19 13:09, pirms 2 nedēļām
ej dillēs rakstīja: Nākamgad Vilmanim jānospēlē jau pilnvērtīga sezona AHL. Ja tā nenotiks, tad karjeras turpināšana jāmeklē Eiropā
Nevis pilnvērtīga, bet vispār ir jāsāk tur spēlēt. Pagaidām savos 20 gados Vilmanis ZA nav aizvadījis nevienu profesionālu spēli.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-19 14:18, pirms 2 nedēļām
Es kā apšaubu, ka turpmāk karjerā- Vilmanim būs tik vāji vārtsargi pretī!
Čehu vārtsargam pieredze tik čehu u20, un CHL!
Ir bijis pat Čehijas u20 izlasē, bet tur rādītāji ļoti vāji.
Brīnīšos, ja tiks AHL, Čehijas ekstralīgā vai starp vadošajām līgām Eiropā!

Tā kā CHL ir vadošās līgas laukuma spēlētāju ziņā, bet nevar daži eiropieši, daži amerikāņi, lielais vairums kanādiešu vārtsargu, kuri ir vēl sadalīti pa 3 līgām konkurēt ar laukuma spēlētājiem, kuri ir no visas pasaules un labākie no labākajiem!

     [+] [-]

, 2024-04-19 15:02, pirms 2 nedēļām
CHL līgās šajā sezonā uz ledus izgāja 176 vārtsargi(161 Kanādas vārtsargs)! Lielākā daļa pārējie ir ASV, Čehijas vārtsargi
Turklāt Kanādas vārtsargi vēl spēlē - 27 NCAA, 4 USHL, 11 NAHL!

Tā kā neapšaubāmi šajās līgās būs labu vārtsargu deficīts, bet nebūs deficīts ar spēlētājiem, kas spēj gūt punktus un daudz punktus!

     [+] [-]

, 2024-04-19 15:19, pirms 2 nedēļām
datmons rakstīja: CHL līgās šajā sezonā uz ledus izgāja 176 vārtsargi(161 Kanādas vārtsargs)! Lielākā daļa pārējie ir ASV, Čehijas vārtsargi
Turklāt Kanādas vārtsargi vēl spēlē - 27 NCAA, 4 USHL, 11 NAHL!

Tā kā neapšaubāmi šajās līgās būs labu vārtsargu deficīts, bet nebūs deficīts ar spēlētājiem, kas spēj gūt punktus un daudz punktus!
Nu ko,tad būs jāmet labākiem vārtsargiem.
Vai tu iesaki tagad nemest,jo tie nav tik labi..? (:

     [+] [-]

, 2024-04-19 15:25, pirms 2 nedēļām
terex rakstīja: Nu ko,tad būs jāmet labākiem vārtsargiem.
Vai tu iesaki tagad nemest,jo tie nav tik labi..? (:
Ir jāmet visos līmeņos!
Daudziem latviešiem tā pāreja no OHL uz AHL izrādījusies ļoti grūta, jo izrādās, ka AHL vārtsargi ir krietni labāki par CHL vārtsargiem!

Patiesībā tas attiecas uz visiem spēlētājiem, kas domā, ka pēc CHL varēs tāpat braukt cauri AHL!

     [+] [-]

, 2024-04-19 15:43, pirms 2 nedēļām
CHL vārtsargu līmenis sastāv no lielākoties Kanādas vārtsargiem, tad AHL ir gan NAHL, USHL, NCAA spēlējošie ASV vārtsargi, gan CHL Kanādas vārtsargi(paši, paši labākie), ASV, Eiropas un tad vēl lielais vairums eiropiešu, kas jau profesionāli ir spēlējuši savās 1-2 līgās!

Tā kā sākot AHL sezonai ir jānovelk tās CHL 'rozā brilles, jo savādāk viena sezona var tikt izčakarēta vai pat var pabojāt turpmākās karjeras perspektīvas!

     [+] [-]

, 2024-04-19 16:17, pirms 2 nedēļām
datmons rakstīja: CHL vārtsargu līmenis sastāv no lielākoties Kanādas vārtsargiem, tad AHL ir gan NAHL, USHL, NCAA spēlējošie ASV vārtsargi, gan CHL Kanādas vārtsargi(paši, paši labākie), ASV, Eiropas un tad vēl lielais vairums eiropiešu, kas jau profesionāli ir spēlējuši savās 1-2 līgās!

Tā kā sākot AHL sezonai ir jānovelk tās CHL 'rozā brilles, jo savādāk viena sezona var tikt izčakarēta vai pat var pabojāt turpmākās karjeras perspektīvas!
Es atkal uzskatu,ka grūtākais pieaugušo hokejā ir nonākt labā metiena pozīcijā,lai izdarītu precīzu metienu.Vārtsargi ir otšķirīgs moments.Neviens tev nedos 6 7 reizes mest pa vārtiem spēles laikā.

     [+] [-]

, 2024-04-19 17:02, pirms 2 nedēļām
terex rakstīja: Es atkal uzskatu,ka grūtākais pieaugušo hokejā ir nonākt labā metiena pozīcijā,lai izdarītu precīzu metienu.Vārtsargi ir otšķirīgs moments.Neviens tev nedos 6 7 reizes mest pa vārtiem spēles laikā.
Apskatījos golus- Tiešām aizsargi ļoti brīvi ļāva izpausties un pēdējais tukšos vārtos, bet regulāri skatoties, tad tieši vārtsargi ir CHL vājais posms, jo vairāk par pusi no CHL vārtsargiem nemaz nenospēlēs pat spēli AHL, kur Vilmanis plāno spēlēt!

Citos video gan esmu redzējis, ka tieši vārtsargi ielaiž metienus, kuri neielaistu AHL līmeņa vārtsargi!

Protams, ka spēcīgai AHL komandai arī ir nozīme, kura var tikt pie vairāk momentiem!

Varētu pat piekrist, ka AHL 50/50 aizsargi/vārtsargi, bet ja CHL vairums vārtsargi nav nekādi glābēji, tad AHL tomēr tos momentus izglābs, ja vien pretiniekam nav divas triecienmaiņas, kā savulaik Hershey Bears, kuri ļoti meistarīgi pieturēja ripu un dzīvojās pa pretinieku zonu un veidoja momentus vienu, pēc otra!

NHL atkal tas neies caurii, jo vēl mazāk laika domāt un NHL vārtsargi vēl labāk lasa spēli!
1 2 37 komentāri