Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 20 punkti, Edvardss pagarinājumā sagādā "Celtics" pirmo zaudējumu sezonā

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim 20 punkti, Edvardss pagarinājumā sagādā "Celtics" pirmo zaudējumu sezonā
Kristaps Porziņģis spēlē pret Minesotu. Foto: AP/Scanpix

Pirmo zaudējumu Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) šosezon piedzīvojusi Kristapa Porziņģa pārstāvētā Bostonas "Celtics". Ķelti pagarinājumā ar 109:114 piekāpās Minesotas "Timberwolves". Kristaps Porziņģis nospēlēja nepilnas 36 minūtes un guva 20 punktus.

Informācija tiek papildināta

Kristaps Porziņģis pagarinājuma zaudējumā pret Minesotas "Timberwolves" (109:114) nospēlēja nepilnas 36 minūtes, kuru laikā guva 20 punktus (1p. 8/10, 2p. 3/8, 3p. 2/6).

• Porziņģis sev atvēlētajā laikā arī izcīnīja piecas bumbas zem groziem, atdeva piespēli, pārtvēra bumbu, bloķēja vienu metienu, pieļāva vienu kļūdu, saņēma piecas piezīmes un nopelnīja negatīvu +/- rādītāju (-7).

• Visas spēles garumā bija vērojama līdzīga cīņa. Spēles laikā "Celtics" lielākais pārsvars bija astoņi punkti, bet "Timberwolves" vienā brīdī bija vadībā ar +7. Kopumā notika trīs vadības maiņas un trīs reizes rezultāts uz tablo bija neizšķirts.

• Pirmo puslaiku ķelti noslēdza ar trīs punktu pārsvaru (55:52). Porziņģis šajā nogrieznī bija paguvis gūt 12 punktus, realizējot trīs no deviņiem izmestajiem metieniem. Pretējā laukuma galā Edvardss 20 minūtēs atzīmējās ar 19 punktiem.

• Trešajā ceturtdaļā "Timberwolves" spēlēja labāk, spējot izvirzīties vadībā ar 79:74. Bostona realizēja tikai sešus no 23 izmestajiem metieniem (26.1%), kamēr Minesota grozā raidīja 10 no 16 metieniem jeb 62.5% metienu.

• Džeisons Teitums ar 12 punktiem noslēdzošajā ceturtdaļā sekmēja to, ka spēle turpinājās pagarinājumā (101:101). Tajā galveno lomu spēlēja Edvardss, kurš guva astoņus punktus, nodrošinot savai komanda panākumu ar 114:109.

• Teitums zaudējumā guva 32 punktus (1p. 6/8, 2p. 10/14, 3p. 2/8) un pārtvēra piecas bumbas, bet Džeilens Brauns spēli noslēdza ar 26+7+4. Drū Holidejam 12 punkti (4/16 metienos no spēles), 11 atlēkušās bumbas un sešas rezultatīvas piespēles.

• Edvardss sekmēja panākumu ar 38 punktiem (1p. 6/7, 2p. 13/17, 3p. 2/8), deviņām atlēkušajām bumbām un septiņām rezultatīvajām piespēlēm. Rūdi Gobērs spēli noslēdza ar 14 punktiem (1p. 2/11) un 12 atlēkušajām bumbām, bet trešais rezultatīvākais ar 20 puntiem bija Džeidens Makdeniels.

• "Celtics" bija vienīgā komanda, kas vēl nebija zaudējusi, bet "Timberwolves" ķeltu piecu uzvaru sēriju šajā rītā noslēdza. "Timberwolves" ir vienīgā komanda, kas šosezon uzvarējusi gan "Celtics", gan "Nuggets".

• "Celtics" vieta Austrumu konferences tabulā nav mainījusies. Ar piecām uzvarām sešu maču laikā Porziņģa pārstāvētā vienība ieņem pirmo vietu konferencē. Otrajā vietā ar identisku bilanci ir Filadelfijas "76ers", ar kuru tiksies 9. novembrī.

Nākamās trīs "Celtics" spēles

DatumsPretinieceLaiks
09.11.viesos pret "76ers"02:00
11.11.mājās pret "Nets"02:30
12.11.mājās pret "Raptors"02:00

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA for the latest NBA...

1 2 49 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2023-11-07 05:58, pirms pusgada
Kāds Bostonai var pateikt, ka spēlēt kā komandai būtu lielāka iespēja kaut ko uzvarēt play offos. Ļoti neinteresants basis, bez nekadām piespēlēm. Ar šādu spēli neuzvarēt čempi. Bumba nekustas uzbrukumā.

  -2 [+] [-]

, 2023-11-07 06:02, pirms pusgada
Drausmīga spēle, brīžiem pat negribājās pārslēgt. Gan ķelti, gan vilki spēlēja tik pretīgi, precizitāte nebija, kļūdas ik minūti. Pirmajā ceturdaļā vien man liekās JT bija 4 kļūdas. Šoreiz kkas nebija vispār - brīžiem likās JT pirmo reizi mužā bumbu turēja, pat driblēt nevarēja. Nev, slikta spēle. Tiesnši ar svilpēm centās pataisīt interesantāku, bet jāatdzīst, labāk, tādu pretīgu zāģi sezonas sākumā, nekā plejofoss 7jā spēlē kā pret Majami

  +4 [+] [-]

, 2023-11-07 06:04, pirms pusgada
Spēles otrajā daļā vispār nekādas bumbas kustības, Teitums un Brauns iziet uz individuālām darbībām, Holidejs arī tur kaut ko mocijās. Sķiet, ka otrajā puslaikā, Porziņģim esot laukumā, viņš bumbai uzbrukumā vispār nedabūja pieskarties.

  +2 [+] [-]

, 2023-11-07 06:06, pirms pusgada
Kā var pakāst spēli, kur Taunsam 7 pts un Gobēram 2/11 sodiņos

  +2 [+] [-]

, 2023-11-07 06:09, pirms pusgada
Nu šoreiz arī reāli neveicās, bet dažu individuālie manevri arī būtu vismaz jāpārrunā.

  +4 [+] [-]

, 2023-11-07 06:13, pirms pusgada
Eeriks rakstīja: Spēles otrajā daļā vispār nekādas bumbas kustības, Teitums un Brauns iziet uz individuālām darbībām, Holidejs arī tur kaut ko mocijās. Sķiet, ka otrajā puslaikā, Porziņģim esot laukumā, viņš bumbai uzbrukumā vispār nedabūja pieskarties.
Pilnīgi manas domas! Lai tu kāds būtu meistars šinī līmenī šāda individuāla spēle viennozīmīgi garām! Porzinģis atkal nonāk vecajā variantā! Tatums laužās kā āzis neskatoties ne uz ko!

  +6 [+] [-]

, 2023-11-07 06:13, pirms pusgada
OT Porziņģim bumbu vispār neviens nedod. Pat komentētāji brīnās. Nu, labi, piecas piezīmes, bet kaut kāda saspēle vispār ir izdomāta? Overtaimā PA VIENAM spēlējam, bez komandas sadarbības? Trenera stulbums vai tā saucamo “līderu” egoisms?! Nolieta spēle, kuru varēja vinnēt… 💩🙈

  +1 [+] [-]

, 2023-11-07 06:15, pirms pusgada
profesorsk rakstīja: Pilnīga impotence pēdējās 3min+OT. Browns parādija kāpēc Celtics nekad neuzvarēs kausu ar viņu sastāvā. 12sec līdz beigām izdrst laiku un mest stepback 3 pāri Gobērām pedējā sekundē pie 101:101. OT nevar nevienu metienu realizēt, turpina tupi spēlēt ISO, turnovers un off fauls, kamēr mūsu Kristapiņs smaidīgi stāv stūrī un ne reizi 4Q un OT nepieskaras bumbai
Gandrīz! Divus sodiņus pret sevi tomēr nopelnīja un realizēja.

  +4 [+] [-]

, 2023-11-07 06:37, pirms pusgada
Tas tak ir NBA, tupums ne basketbols. Kā var uz šo celties naktīs un atdod savu miegu un atpūtu šim šovam, kurā mēģina iepīt basketbolu?😂

     [+] [-]

, 2023-11-07 06:41, pirms pusgada
Ja Celtics tik pretigi un bezatbildigi speles,tad var par finalu nesapnot.Drausmigs bardaks un kada loma vispar ir trenerim ieks nba?Luka Banki ar steigu uz Celtics

     [+] [-]

, 2023-11-07 06:42, pirms pusgada
Grūti ir uzvarēt, ja Tev komandā punktus gūst tikai 7 cilvēki pa visu spēli

  +7 [+] [-]

, 2023-11-07 07:44, pirms pusgada
Viss kārtībā, sāksies izslēgšanas spēles KP varēs stāvēt stūrī uz trīnīti, pie bumbas netiekot!

  -4 [+] [-]

, 2023-11-07 07:47, pirms pusgada
Vecais KP ir klāt..met garām gandrīz visu..

  -3 [+] [-]

, 2023-11-07 07:49, pirms pusgada
Tāpēc jau arī nedod bumbu ,ka met garām..

  +3 [+] [-]

, 2023-11-07 07:56, pirms pusgada
Var tikai piekrist izteiktajiem vērtējumiem par pilnīgi nebaudāmu šī mača 2.p. un papildlaiku - pilnīgi nekādas komandas spēles - kā tik 3 vadošajiem bumba, tā tupi vai nu žarī truli vai iet caurgājienā. Stulbi lēmumi - piemēram pamatlaika pēdējās sekundēs pie niča Brown nezkāpec izvēlas mest truli, tā vietā lai ietu uz grozu uz 2.p vai uz sodu. KP pēc 5.piezīmes vispār būmbu uzbrukumā nedabūja. Pelnīts zāģis, cerams tiks izdarīti pareizie secinājumi.

  -1 [+] [-]

, 2023-11-07 08:00, pirms pusgada
Ko nozīmē nedod bumbu? Pirmkārt, šajā spēlē viņš izdarīja par 50% vairāk metienu nekā līdz šim vidēji sezonā. Un, otrkārt, viņam šoreiz diemžēl bija ļoti vāja metienu precizitāte (arī salīdzinot ar JT un JB). T.i. ja būtu tik laba (vai labāka) precizitāte kā bija līdz šim sezonā, tad vēl varbūt varētu čīkstēt, ka nedeva vēl mest, bet diemžēl šoreiz viņam bija 'off' spēle.

Un tie, kas te pārsteigti par to, ka spēles izšķirošajos brīžos ar bumbu ir komandas līderi (un, nē, Porziņģis nav komandas līderis - viņš nevar ne sev, ne citiem izkārtot metienus (saņemot bumbu virs trīspunktu līnijas) - nekad to nav varējis un nekad nevarēs) - pierodiet. Ar bumbu būs spēlētāji, kuri var driblēt, kuri var nepieciešamības gadījumā ielauzties paintā un kuri var nepieciešamības gadījumā atrast brīvos komandas biedrus. Un šie līderi visbiežāk arī izdarīs pēdējos/izšķirošos metienus - pārējie (tai skaitā Porziņģis) mest dabūs tikai tad, ja kaut kas noies greizi. Tā ir realitāte.

  +7 [+] [-]

, 2023-11-07 08:00, pirms pusgada
Tas moments kad celies uz darbu un ir iespējas paskatīties šito miskasti no pēdējās ceturdaļas.
Edwardsu sen ceturtajā vajadzēja izmest par piezīmēm.Varēja darīt visu ko grib un neko nedeva.
Nu pagarinājums pilnīga kaka. Vienas kļūdas un JT/JB iso spēle.
JB vajag aizliegt mest transition trīņus

     [+] [-]

, 2023-11-07 08:23, pirms pusgada
Labdien!Horfords savos 60 gados izcīna 2x vairāk bumbu uzbrukumā,ja nevari trāpīt ej pienes patronas-tāds ir likums.

  +4 [+] [-]

, 2023-11-07 08:27, pirms pusgada
dsta rakstīja: Kāds Bostonai var pateikt, ka spēlēt kā komandai būtu lielāka iespēja kaut ko uzvarēt play offos. Ļoti neinteresants basis, bez nekadām piespēlēm. Ar šādu spēli neuzvarēt čempi. Bumba nekustas uzbrukumā.
Piekrītu, ar pliku talantu neizbrauks, ja spēlēs pa vienam... ja uz Bostonu atbrauktu Banki, gredzenus varētu pasniegt kaut rīt!

Bet jā, tāds jau tas NBA ir.. kurai komandai tad baigi tā bumba kustas?

  -3 [+] [-]

, 2023-11-07 08:46, pirms pusgada
LuleHaha rakstīja: Ko nozīmē nedod bumbu? Pirmkārt, šajā spēlē viņš izdarīja par 50% vairāk metienu nekā līdz šim vidēji sezonā. Un, otrkārt, viņam šoreiz diemžēl bija ļoti vāja metienu precizitāte (arī salīdzinot ar JT un JB). T.i. ja būtu tik laba (vai labāka) precizitāte kā bija līdz šim sezonā, tad vēl varbūt varētu čīkstēt, ka nedeva vēl mest, bet diemžēl šoreiz viņam bija 'off' spēle.

Un tie, kas te pārsteigti par to, ka spēles izšķirošajos brīžos ar bumbu ir komandas līderi (un, nē, Porziņģis nav komandas līderis - viņš nevar ne sev, ne citiem izkārtot metienus (saņemot bumbu virs trīspunktu līnijas) - nekad to nav varējis un nekad nevarēs) - pierodiet. Ar bumbu būs spēlētāji, kuri var driblēt, kuri var nepieciešamības gadījumā ielauzties paintā un kuri var nepieciešamības gadījumā atrast brīvos komandas biedrus. Un šie līderi visbiežāk arī izdarīs pēdējos/izšķirošos metienus - pārējie (tai skaitā Porziņģis) mest dabūs tikai tad, ja kaut kas noies greizi. Tā ir realitāte.
Pie Porziņģa rakstiem tak pirmie 10 komenti ir nelasāmi - kepkas.
Viss pareizi, kā Tu jau rakstīji, neko piebilst.
Kādā brīdī bija jau jābūt zāģim, varu tikai izcelt abu komandu precizitāti, ar 39% Ķelti tāpat bija spēlē, viss ok!

  +1 [+] [-]

, 2023-11-07 08:46, pirms pusgada
ficuks rakstīja: Piekrītu, ar pliku talantu neizbrauks, ja spēlēs pa vienam... ja uz Bostonu atbrauktu Banki, gredzenus varētu pasniegt kaut rīt!

Bet jā, tāds jau tas NBA ir.. kurai komandai tad baigi tā bumba kustas?
Denverai, piemēram šonakt - Jokic 12ast, Gordon 6 ast, KCP 7ast

  +1 [+] [-]

, 2023-11-07 08:55, pirms pusgada
KP tomēr daudz aizmeta garām, domāju mierīgi varēja būt 25-27 punkti. Bet lai arī džeki kapā iso, tomēr labas piespēles aiziet līdz viņam. Atceroties pag gadu, kad piespēles knapi aizgāja līdz KP, bija kā zobu sāpes, tagad skats patīkamāks no uzticības puses

  +1 [+] [-]

, 2023-11-07 09:04, pirms pusgada
Paskatoties uz Teituma metienu attiecību, tur nekas slikts, labi kādu 3pt varēja vairāk iemest! KP arī nav pārāk slikts procents. Ar 3pt aizraujas visi.

  +2 [+] [-]

, 2023-11-07 09:10, pirms pusgada
aivo50 rakstīja: Vecais KP ir klāt..met garām gandrīz visu..
Paskati kāds metienu % pārējiem Celtic vilcējiem ... . Un nereti tās piespēles arī tādas, ka nav vair' kur likt, vai samocītas zem groza. Pāris reizes gan pamīksti mēģināja spraust- pietrūkst asuma. Arī aizsardzībā, izskatās, ja palektos 1-2 cm augstāk būtu 4-5 bloki+. Tā tikai roku paplivināšana metēja virzienā. Un tiesāšanu es neizprotu-uz abām pusēm brīžam nu dikti dīvaini spriedumi.

  +4 [+] [-]

, 2023-11-07 09:16, pirms pusgada
LuleHaha rakstīja: Ko nozīmē nedod bumbu? Pirmkārt, šajā spēlē viņš izdarīja par 50% vairāk metienu nekā līdz šim vidēji sezonā. Un, otrkārt, viņam šoreiz diemžēl bija ļoti vāja metienu precizitāte (arī salīdzinot ar JT un JB). T.i. ja būtu tik laba (vai labāka) precizitāte kā bija līdz šim sezonā, tad vēl varbūt varētu čīkstēt, ka nedeva vēl mest, bet diemžēl šoreiz viņam bija 'off' spēle.

Un tie, kas te pārsteigti par to, ka spēles izšķirošajos brīžos ar bumbu ir komandas līderi (un, nē, Porziņģis nav komandas līderis - viņš nevar ne sev, ne citiem izkārtot metienus (saņemot bumbu virs trīspunktu līnijas) - nekad to nav varējis un nekad nevarēs) - pierodiet. Ar bumbu būs spēlētāji, kuri var driblēt, kuri var nepieciešamības gadījumā ielauzties paintā un kuri var nepieciešamības gadījumā atrast brīvos komandas biedrus. Un šie līderi visbiežāk arī izdarīs pēdējos/izšķirošos metienus - pārējie (tai skaitā Porziņģis) mest dabūs tikai tad, ja kaut kas noies greizi. Tā ir realitāte.
Būtībā piekrītu, ja nu vienīgi par - Porziņģis nevar izkārtot sev metienu, pirmkārt viņš ir 221cm garš, pusi no metieniem viņš vnk met pāri sedzējam, otrkārt, viņa uzbrukuma arsenālā ir visai labi metieni pēc īsa dribla - es teiktu, ka viņš var pat ļoti labi sev izkārtot metienu.

  +4 [+] [-]

, 2023-11-07 09:47, pirms pusgada
Smaga spēle Minesotā. Grūti izbraukumā vinnēt šādas spēles. It īpaši bez komandas saspēles. MIN ir pielikusi aizsardzībā. Bet pat ar visu Taunsa vājo spēli uzvarēja. Edvards bija lielisks. Laikam vienīgās bažas par BOS šogad joprojām ir par trenneri. Pagājušogad viņš izskatījās vājš un visi gribēja lai atlaiž. Apbrīnojamā kārtā neatlaida. Izskatās, ka viņš nekontrolē spēli dažreiz un tieši momentos kad vajadzētu ielikt spēlētājiem galvā kas jādara laukumā. pret tādu komandu kā MIN ar individuālām darbībām neuzvarēt.

  +2 [+] [-]

, 2023-11-07 10:10, pirms pusgada
Nav joka lieta spēlēt ar miežgraudu. 20 p. jau vien ir uzslavas vērti.

  +4 [+] [-]

, 2023-11-07 10:15, pirms pusgada
Šāds zāģis sesonas sākumā iespējams ir tīri lietderīgs, lai komanda paliktu stiprāka. Nu jeb saspēlētāka.

     [+] [-]

, 2023-11-07 10:22, pirms pusgada
striker rakstīja: Nav joka lieta spēlēt ar miežgraudu. 20 p. jau vien ir uzslavas vērti.
Nākamā spēlē pus komandai būs un Goberam toč

  +2 [+] [-]

, 2023-11-07 10:44, pirms pusgada
LuleHaha rakstīja: Ko nozīmē nedod bumbu? Pirmkārt, šajā spēlē viņš izdarīja par 50% vairāk metienu nekā līdz šim vidēji sezonā. Un, otrkārt, viņam šoreiz diemžēl bija ļoti vāja metienu precizitāte (arī salīdzinot ar JT un JB). T.i. ja būtu tik laba (vai labāka) precizitāte kā bija līdz šim sezonā, tad vēl varbūt varētu čīkstēt, ka nedeva vēl mest, bet diemžēl šoreiz viņam bija 'off' spēle.

Un tie, kas te pārsteigti par to, ka spēles izšķirošajos brīžos ar bumbu ir komandas līderi (un, nē, Porziņģis nav komandas līderis - viņš nevar ne sev, ne citiem izkārtot metienus (saņemot bumbu virs trīspunktu līnijas) - nekad to nav varējis un nekad nevarēs) - pierodiet. Ar bumbu būs spēlētāji, kuri var driblēt, kuri var nepieciešamības gadījumā ielauzties paintā un kuri var nepieciešamības gadījumā atrast brīvos komandas biedrus. Un šie līderi visbiežāk arī izdarīs pēdējos/izšķirošos metienus - pārējie (tai skaitā Porziņģis) mest dabūs tikai tad, ja kaut kas noies greizi. Tā ir realitāte.
Spēli skatījies vai beztolkā bazarē? KP tika paņemts uz Bostonu, lai viņiem spēles izskaņās būtu citi ieroči, jo JT un JB iso stils spēles izskaņās svarīgās spēlēs ir buksējis pamatīgi. Neiet runa par to, ka KP taka Edwards tagad iemetīs 5 metienus pēc kārtas, bet gan tas, ka viņš salīdzinoši ļoti labi tiek pie soda metieniem. Brīdi, kad KAT, ANT un pat Gobēram bija principā piezīmju problēmas, tieši caur KP vajadzēja spēlēt, jo diezvai kāds no tiem 3 riskētu segt tik agresīvi, lai dabūtu 5o/6o piezīmi. Līdz ar to divas opcijas- KP brīvākas rokas VAI viņš aizsūta kādu no līderiem uz ģērbtuvēm. BOS mierīgi varēja līdz pagarinājumam panākt ka ANT ir arī uz beņķa tāpat kā KAT. Bet ja tu maigā iso spēlē ar trīņu un pustālo žarīšanu mauc - tad loģiski, ka pret tevīm netaisīs sodus.

     [+] [-]

, 2023-11-07 10:48, pirms pusgada
LuleHaha rakstīja: Ko nozīmē nedod bumbu? Pirmkārt, šajā spēlē viņš izdarīja par 50% vairāk metienu nekā līdz šim vidēji sezonā. Un, otrkārt, viņam šoreiz diemžēl bija ļoti vāja metienu precizitāte (arī salīdzinot ar JT un JB). T.i. ja būtu tik laba (vai labāka) precizitāte kā bija līdz šim sezonā, tad vēl varbūt varētu čīkstēt, ka nedeva vēl mest, bet diemžēl šoreiz viņam bija 'off' spēle.

Un tie, kas te pārsteigti par to, ka spēles izšķirošajos brīžos ar bumbu ir komandas līderi (un, nē, Porziņģis nav komandas līderis - viņš nevar ne sev, ne citiem izkārtot metienus (saņemot bumbu virs trīspunktu līnijas) - nekad to nav varējis un nekad nevarēs) - pierodiet. Ar bumbu būs spēlētāji, kuri var driblēt, kuri var nepieciešamības gadījumā ielauzties paintā un kuri var nepieciešamības gadījumā atrast brīvos komandas biedrus. Un šie līderi visbiežāk arī izdarīs pēdējos/izšķirošos metienus - pārējie (tai skaitā Porziņģis) mest dabūs tikai tad, ja kaut kas noies greizi. Tā ir realitāte.
Spēli skatījies vai beztolkā bazarē? KP tika paņemts uz Bostonu, lai viņiem spēles izskaņās būtu citi ieroči, jo JT un JB iso stils spēles izskaņās svarīgās spēlēs ir buksējis pamatīgi. To pat ESPN apsrieda un citi BOS apskatnieki. Protams, ka tas nav vienīgais iemesls... stretch the floor un bla bla, bet papildus opcija kā closer tieši tas, kas pietrūka playoffos. Neiet runa par to, ka KP taka Edwards tagad iemetīs 5 metienus pēc kārtas, bet gan tas, ka viņš salīdzinoši ļoti labi tiek pie soda metieniem. Brīdi, kad KAT, ANT un pat Gobēram bija principā piezīmju problēmas, tieši caur KP vajadzēja spēlēt, jo diezvai kāds no tiem 3 riskētu segt tik agresīvi, lai dabūtu 5o/6o piezīmi. Līdz ar to divas opcijas- KP brīvākas rokas VAI viņš aizsūta kādu no līderiem uz ģērbtuvēm. BOS mierīgi varēja līdz pagarinājumam panākt ka ANT ir arī uz beņķa tāpat kā KAT. Bet ja tu maigā iso spēlē ar trīņu un pustālo žarīšanu mauc - tad loģiski, ka pret tevīm netaisīs sodus.

     [+] [-]

, 2023-11-07 10:57, pirms pusgada
Ta viss ok, vajadzēja dabūt pa muguru. Turklāt ļoti labi, ka to dabūja, kad JT un JB aizrāvās ar individuālo meistarību. Iespējams, šiem diviem pa smadzenēm dod, redz atnāca KP un tagad uzvariet, redz KP ir atslēgas spēlētājs. Amīšiem ar to ego ir sūdīgi. Bet cerams, treneris iestādīs smadzenes un sāks kapāt komandas spēli.

     [+] [-]

, 2023-11-07 10:59, pirms pusgada
esart rakstīja: Būtībā piekrītu, ja nu vienīgi par - Porziņģis nevar izkārtot sev metienu, pirmkārt viņš ir 221cm garš, pusi no metieniem viņš vnk met pāri sedzējam, otrkārt, viņa uzbrukuma arsenālā ir visai labi metieni pēc īsa dribla - es teiktu, ka viņš var pat ļoti labi sev izkārtot metienu.
Viņš var sev izkārtot metienu tad, ja viņam kāds piespēlē ērtās pozīcijās. Tāpēc es precizēju, ka viņš nav spējīgs pats to izdarīt esot ar bumbu aiz trīs punktu līnijas - labākais, ko viņš tur var izdarīt ir kaut kādu step-back trīni uzmest, kas nav augsta procenta metiens.

Tas fakts, ka viņam ir nepieciešams no kāda saņemt piespēli, lai varētu kaut ko izdarīt uzbrukumā, liedz viņam būt ar bumbu izšķirošajos spēles nogriežņos, it īpaši tad, ja komandā ir labāki spēlētāji. Jā, OK, Wizards sastāvā viņš varēja tur būt ar bumu, tāpat komandai labāku spēlētāju nebija (kaut gan arī tur Kuzma laikam ar bumbu bija biežāk nekā KP). Bet šeit, kur ir MVP kandidāts JT un lielākā līguma īpašnieks - JB.. Nu nav KP variantu diemžēl. Tā nu tas ir. Kā jau teicu - viņš bumbu saņems tad, ja kaut kas noies greizi ar plānu A (un arī tad ne vienmēr).

     [+] [-]

, 2023-11-07 11:02, pirms pusgada
doksnomarsa rakstīja: Spēli skatījies vai beztolkā bazarē? KP tika paņemts uz Bostonu, lai viņiem spēles izskaņās būtu citi ieroči, jo JT un JB iso stils spēles izskaņās svarīgās spēlēs ir buksējis pamatīgi. Neiet runa par to, ka KP taka Edwards tagad iemetīs 5 metienus pēc kārtas, bet gan tas, ka viņš salīdzinoši ļoti labi tiek pie soda metieniem. Brīdi, kad KAT, ANT un pat Gobēram bija principā piezīmju problēmas, tieši caur KP vajadzēja spēlēt, jo diezvai kāds no tiem 3 riskētu segt tik agresīvi, lai dabūtu 5o/6o piezīmi. Līdz ar to divas opcijas- KP brīvākas rokas VAI viņš aizsūta kādu no līderiem uz ģērbtuvēm. BOS mierīgi varēja līdz pagarinājumam panākt ka ANT ir arī uz beņķa tāpat kā KAT. Bet ja tu maigā iso spēlē ar trīņu un pustālo žarīšanu mauc - tad loģiski, ka pret tevīm netaisīs sodus.
Tas, ka tu vai kaut kādi spēles "analisti" iedomājas, ka tāpēc, lūk, KP tika paņemts, nenozīmē, ka paši JT un JB ir par to informēti un ir ar to mierā. JT ir izteikts komandas līderis un JB 100% sevi uzskata kā minimums par otro numuru. Tikai tāpēc, ka tagad komandā ir parādījies KP nenozīmē, ka viņi pēkšņi atteiksies no bumbas spēļu izšķirošajos momentos. Ja KP būtu spējīgs driblēt un izkārtot sev lietas pats, tad nevajadzētu vienmēr gaidīt, kad kāds piespēlēs - diemžēl viņš to nevar un nākas paļauties uz komandas biedru dāsnumu. Tā nu tas ir. Patīk tev tas vai nē. NBA ir pilns ar milzīgiem ego un tie bieži vien ir pāri kaut kādām teorētiskām komandas interesēm (+ nekur nav zvanīts, ka ja KP to bumbu tur būtu saņēmis, ka tad rezultāts būtu labāks, it īpaši naktī, kad viņš met ar 5/14 precizitāti).

  +2 [+] [-]

, 2023-11-07 11:13, pirms pusgada
trieciens07 rakstīja: Tas tak ir NBA, tupums ne basketbols. Kā var uz šo celties naktīs un atdod savu miegu un atpūtu šim šovam, kurā mēģina iepīt basketbolu?😂
vairāk sakties rašu,tur laikam īstais basis?!))
------
būs žēl,ja Teitums pārvērtīsies dončičā
1 2 49 komentāri