Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Autors: Ulvis Brože

Latvijas izlase sāk drausmīgi, Krollis panāk neizšķirtu pret Lihtenšteinu

Latvijas izlase sāk drausmīgi, Krollis panāk neizšķirtu pret Lihtenšteinu
Raimonds Krollis. Foto: Sanita Ieva Sparāne/LFF

Šovakar Kiprā otro pārbaudes spēli jaunā galvenā trenera Paolo Nikolato vadībā aizvadīja Latvijas futbola valstsvienība, kam neizdevās pieveikt Lihtenšteinu – 1:1. Pirmajās sekundēs Mārcis Ošs iesita bumbu savos vārtos, bet turpinājumā izlīdzinājumu panāca Raimonds Krollis.

• Latvijas izlasei spēle sākās briesmīgi. 15. sekundē centra aizsargs Mārcis Ošs spēlēja bumbu atpakaļ vārtsargam Pāvelam Šteinboram, kurš paklupa un tikai noraudzījās, kā Latvija nonāk iedzinējos ar 0:1.

• Lihtenšteina bija priecīga par dāvanu, ņemot vērā pundurvalsts problēmas ar vārtu gūšanu – iepriekšējās sešas spēles pabeigtas uz nulles, bet iepriekšējos 15 mačos izdevies iesist tikai vienus vārtus.

• Nepatīkamās emocijas izdevās noskalot desmit minūtes vēlāk, kad Raimonds Krollis ar jaudīgu sitienu zem pārliktņa panāca izlīdzinājumu 1:1. Vitālijs Maksimenko piespēlēja tālu uz priekšu, pretinieku aizsargi uzdāvināja bumbu Krollim, kurš ar kreiso kāju bija jaudīgs un precīzs.

• 22 gadus vecais uzbrucējs Krollis oficiālā spēlē nebija iesitis pagalam sen – kopš 2022. gada 12. novembra, kad "Valmiera" Liepājā nodrošināja Virslīgas zeltu. "Spezia" rindās viņš vārtus guvis tikai pārbaudes spēlēs, un Čehijā vēl nav paguvis izcelties.

• Pirmā puslaika kompensācijas laikā tuvu Latvijas izvirzīšanai vadībā bija Jānis Ikaunieks, kurš centrēja no labā flanga. Bumba iegriezās, palidoja garām gan savējiem, gan pretiniekiem, līdz atdūrās pret stabu.

• Otrajā puslaikā momentus veidoja tikai Latvija, taču bīstamas situācijas lielākoties veidojās pēc standartsituācijām. Izraut uzvaru neizdevās, lai gan otrā puslaika gaitā laukumā devās Vladislavs Gutkovskis, Roberts Uldriķis un Marko Regža.

• Lihtenšteina pielika punktu 24 zaudējumu sērijai. Lihtenšteina iepriekšējo reizi nezaudēja 2021. gada septembrī Pasaules kausa kvalifikācijas spēlē pret Armēniju (1:1). Zaudējumu sērijas laikā atzīts Gibraltāra pārākums, bet Andorai zaudēts pat divreiz.

• Salīdzinājumā ar debijas spēli, pirms piecām dienām nospēlējot 1:1 pret Kipru, galvenais treneris Paolo Nikolato starta sastāvā bija veicis septiņas izmaiņas. Starta vienpadsmitniekā palika tikai Jānis Ikaunieks, Andrejs Cigaņiks, Aleksejs Saveļjevs un Eduards Emsis.

• Savainojuma dēļ arī šovakar nevarēja palīdzēt valstsvienības kapteinis Kristers Tobers.

• Latvijas izlase nākamās spēles aizvadīs jūnijā, cīnoties par Baltijas kausu. Savukārt septembrī startēs Nāciju līga, pirmā pretiniece – Armēnija.

Latvija – Lihtenšteina 1:1 (1:1)

Vārti: Krollis 11' – Ošs (savos) 1'
Brīdinājumi: Dašķevičs, Gutkovskis, Cigaņiks – Beks, Bihels, Necers, Krancs, Volfingers, Zēle, Trābers
Latvija: Šteinbors – Maksimenko, Ošs, Sorokins (Jurkovskis 46') – Cigaņiks, Saveļjevs (Zjuzins 62'), Emsis (Uldriķis 76'), Savaļnieks – Dašķevičs (Zelenkovs 76'), Krollis (Gutkovskis 62'), Ikaunieks (Regža 46')
Galvenais tiesnesis: Manfreds Lukjančuks (Lietuva)


, 2024-03-26 21:04, pirms 2 mēnešiem
atkal kaut kāda bezjēdzīga bumbošanās, ļoti žēl
, 2024-03-26 21:04, pirms 2 mēnešiem
hei, bet vismaz neesam zaudējuši divās spēlēs pēc kārtas jau
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 21:04, pirms 2 mēnešiem
LFF izvēlieties lūdzu turpmāk ne tik spēcīgus pretiniekus!
, 2024-03-26 21:05, pirms 2 mēnešiem
Tikko no stadiona - nu ko var gribēt, ja mēs varam piepēles savos vārtos ieripināt... Bet līdz golam tas mūs vismaz pamodināja. Pēctam atkal šausmīgi lēna un bez izdomas spēle. Vienīgie kas var apspēlēt un saasināt bija cigaņiks un dašķevičs.
, 2024-03-26 21:06, pirms 2 mēnešiem
TopOG
, 2024-03-26 21:06, pirms 2 mēnešiem
Kaitina ļoti tā nespēlēšana situācijās līdz galam, lidz svilpei. Tā ir jaunā futbola skola? Zemi nerok, nav laikam motivācijas.
, 2024-03-26 21:06, pirms 2 mēnešiem
..vismaz TV sākuši izlases spēles rādīt.. sniegums gan tāds pašķidrs..
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 21:07, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Oho, šādi nospēlējot pret vienu no pasaules futbola grandiem mums aug cerības, ka esam atraduši īsto treneri savai izlasei. Eilands&Co var justies apmierināti, ka noēda Kazakeviču.😁
Atgādināt Daiņa pirmo nāciju līgu? Ausis nosvils no kauna
, 2024-03-26 21:08, pirms 2 mēnešiem
Vāja spēle mūsējiem. Ko dod pārsvars bumbas kontrolē, ja nav bīstamu momentu un sitienu pa vārtiem. Daudz centrējumu, kas nebeidzās ne ar ko. Ne tālsitienu, ne laušanās soda laukumā. Ošam bērnišķīga kļūda, bet kur pie joda bija aizgājis vārtsargs? Lihtenšteinieši lieli simulanti.
, 2024-03-26 21:09, pirms 2 mēnešiem
Neizmocījām uzvaru..nu pieticīgi.
, 2024-03-26 21:09, pirms 2 mēnešiem
maz precīzu piespēļu un vārtu momentu, Krollis ieblieza pēc aizsarga kļūdas, Oša vārti vieni no skaistākiem ko dzīvē esmu redzējis, treneris nespēj pārkārtot spēli
, 2024-03-26 21:11, pirms 2 mēnešiem
Nu vareni - Lihtenšteinai otrais punkts pēdējo 31 spēļu laikā...Vareni !!!
, 2024-03-26 21:11, pirms 2 mēnešiem
Visbedigakais ir tas,ka mees vispaar neizskatijaamies labaaki,meistarigaki pret LIHTENSTEINU. Aizsargi pat es teiktu labaak nospeleja vinjiem. Tas play out defence vnk pilnigakas shausmas,ošs vnk totaals koks
, 2024-03-26 21:11, pirms 2 mēnešiem
Pat Valmieras novada čempionāts futbolā ir daudz augstākā līmenī. Dainis un viņa kubla apmeklētāji izjuta ''spāņu kaunu'',tāpēc kopsapulcē tika nolemts tuvākajā laika periodā izlēgt Latvijas futbola izlases spēļu translācijas,un tā vietā pastiprināti ieguldīt basketbola spēļu pasākuma izklaižu repertuārā jaunas atrakcijas. Tuvojas siltāks laika periods,tāpēc paralēli kublam,būs iespēja izbaudīt ārstnieciskās Rūjas upes dūņu vannas. Tiekamies pie daiņa!
, 2024-03-26 21:11, pirms 2 mēnešiem
vinny rakstīja: LFF izvēlieties lūdzu turpmāk ne tik spēcīgus pretiniekus!
Tieši jāmeklē stipraki pretinieki, lai nav jāvēro, kā pusi dienas visi vārtās. Lihtenšteina beigās gāja uz dzelteno kartīšu rekordu. Otrs - kas tas ir, ka nemākam veidot spēli, tikt līdz jēdzīgiem momentiem. Pretinieku kvalitātes bija briesmīgas - Maksimenko centrējums, tie ar krūtīm uzmet Krollim uz skrējienu. Ikaunieka centrējums nevienu neskar, tikai vārtu stabu.. ļoti vāja kvalitāte un ļoti žēl, ka spēli jātaisa caur Cigaņiku, kurš ir dziļi malā. Ja mums 5 spēlētāji tā plēstu, kā viņš attieksmē, varbūt būtu kas citādāk. ļoti nebaudāma spēle, murgs kvalitātes - tipiski paši visu atvedām un jāskatas patiesībai acīs, lai tā bumbotos, ir jāprot arī kaut ko izvilkt, ārā no zonas, saasināt vai radīt spiedienu. tādu īsti nemana. Itālim būs grūti...
, 2024-03-26 21:12, pirms 2 mēnešiem
viens otrs vēl nav sapratis, ka Latvijas futbols labāks nekļūst, ja to profesionāli analizē.
Slēpts komentārs: otins
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 21:13, pirms 2 mēnešiem
varonis rakstīja: viens otrs vēl nav sapratis, ka Latvijas futbols labāks nekļūst, ja to profesionāli analizē.
Un ik pa 2 gadiem maina trenerus.
, 2024-03-26 21:13, pirms 2 mēnešiem
Intervija ar Jagodinski būtu tieši laikā!
, 2024-03-26 21:13, pirms 2 mēnešiem
daps rakstīja: Visbedigakais ir tas,ka mees vispaar neizskatijaamies labaaki,meistarigaki pret LIHTENSTEINU. Aizsargi pat es teiktu labaak nospeleja vinjiem. Tas play out defence vnk pilnigakas shausmas,ošs vnk totaals koks
Ošs vizmaz gūst vārtus,atšķirībā no daža laba.
, 2024-03-26 21:13, pirms 2 mēnešiem
Nabaga Nikolato.
, 2024-03-26 21:14, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Kazakeviča izlase uzvarēja Lihtenšteinu gan mājās, gan izbraukumā.
un - tā pati izlase atdeva D nācijas līgai vietu playoffā Igaunijai Bet taktiski gan šķiet, ka kaut kas pie Daiņa bija labāk, varbūt asistentu līmenī. Jo esam pazaudējuši arī standartus - cik reizes vispār centrējumi bija tādi, kur neviens pirmo bumbu nepaņem (nerunājot par standartiem)?
, 2024-03-26 21:14, pirms 2 mēnešiem
Neredzu iemeslu stresam.Piekrītu,ka spēle drausmīga mūsu izlases izpildījumā,bet ņemsim vērā to,ka jaunam treneru kolektīvam ir jāiepazīst spēlētāji,atšķirībā no Kazakeviča.Rezultātus prasīsim jau Nācijas līgas turnīrā.
, 2024-03-26 21:15, pirms 2 mēnešiem
Es tā tiešām ceru, ka Nikolato izmantoja šīs pārbaudes spēles, lai pārbaudītu vecos kadrus. Jo nu sorry, dažiem aizsardzības spēlētajiem es ceru, ka šis bija pēdējais izsaukums uz izlasi.
, 2024-03-26 21:15, pirms 2 mēnešiem
Sniegums drausmīgs, spēle nebaudāma, pretinieks ļoti vājš, bet LV pat normāli piespēlēt soda laukuma nejēdz, pēdējās minūtes kopensācijas laikam, vispār šausmīgākās kādas redzētes, vispār sitieni visi pretiniekiem virsū..
, 2024-03-26 21:15, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Ošam bērnišķīga kļūda, bet kur pie joda bija aizgājis vārtsarg
Man vairāk liktos, ka vārtsargam bija tā kļūda šādā epizodē kaut kur mukt prom, Oša kļūda ļoti nosacīti.
, 2024-03-26 21:16, pirms 2 mēnešiem
#NikolatoOUT
#BringBackDainis
, 2024-03-26 21:17, pirms 2 mēnešiem
Artudito rakstīja: un - tā pati izlase atdeva D nācijas līgai vietu playoffā Igaunijai Bet taktiski gan šķiet, ka kaut kas pie Daiņa bija labāk, varbūt asistentu līmenī. Jo esam pazaudējuši arī standartus - cik reizes vispār centrējumi bija tādi, kur neviens pirmo bumbu nepaņem (nerunājot par standartiem)?
Pie Daiņa vienmēr viss ir labāk! Cilvēki ir atpūtušies,un apmierināti.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 21:17, pirms 2 mēnešiem
"Izcils" sniegums,super neizteiksmīga spēle.Liepājas vietējā čempī interesantākas, spēles.Puse sastāvs ar nolietotām , nekvalitētiem bumbotājiem.
, 2024-03-26 21:17, pirms 2 mēnešiem
Ošs ja nebūtu trāpijis,mēs būtu uzvarējuši 🤟👻🍺🍻Itālis teica nebaidīties no kļūdām! Šī kļuda ...... mazliet noslīdēsim pif😆rangā 🍺
, 2024-03-26 21:17, pirms 2 mēnešiem
principā labi-divi goli..
, 2024-03-26 21:19, pirms 2 mēnešiem
dsta rakstīja: Kaitina ļoti tā nespēlēšana situācijās līdz galam, lidz svilpei. Tā ir jaunā futbola skola? Zemi nerok, nav laikam motivācijas.
nekaitina, ja esi uzlicis uz neizšķirtu
, 2024-03-26 21:19, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Kazakeviča izlase uzvarēja Lihtenšteinu gan mājās, gan izbraukumā.
Un izcīnīja tieši vienu uzvaru pirmajās sešās D līgas spēlēs ar punduriem Davaj dosim Nikolato vismaz 1/3 no tā laika ko devām Dainim, nemaz neskaitot to, ka dainis vēl miljons gadus u-21 vadīja un visus spēlētājus pazina.
, 2024-03-26 21:20, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Cik atceros, tad tur nebija neviena tik zema līmeņa izlase ka Lihtenšteina.
andora un malta bija zem lihtenšteinas pēc ranga 20/21 nāciju līgā
, 2024-03-26 21:20, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Āāā, treneru kolektīvs iepazīs spēlētājus, un spēlētājiem no tā augs meistarība! Kruta!😂
Nu ja skatās no šitāda skatu punkta,tad izlasi var trenēt jebkurš,kuram ir licenze.
, 2024-03-26 21:21, pirms 2 mēnešiem
šinīs divās spēlēs patīkami bija tikai Dašķevica un Cigaņika darbība.Pārējie spēlēja savā ierastajā līmenī un zemāk. Arī šodien bija jau pašā spēles sākumā aizsargu bumbošanās,kas beidzās ar loģisku vārtu zaudējumu.
, 2024-03-26 21:21, pirms 2 mēnešiem
553 piespēles un jau sākam tuvoties horvātiem piespēļu ziņā!
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 21:25, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Un izcīnīja tieši vienu uzvaru pirmajās sešās D līgas spēlēs ar punduriem Davaj dosim Nikolato vismaz 1/3 no tā laika ko devām Dainim, nemaz neskaitot to, ka dainis vēl miljons gadus u-21 vadīja un visus spēlētājus pazina.
Es nekritizēju Nikolato. Loģiski, ka laiku vajag gan viņam, lai saprastu, ko mūsējie (ne)var, gan spēlētājiem, lai saprastu viņa shēmas. Es kritizēju spēlētājus, un nekādus brīnumus viņš ar šiem spēlētājiem nepaveiks. Neviens treneris nepaveiks.
, 2024-03-26 21:26, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Es nekritizēju Nikolato. Loģiski, ka laiku vajag gan viņam, lai saprastu, ko mūsējie (ne)var, gan spēlētājiem, lai saprastu viņa shēmas. Es kritizēju spēlētājus, un nekādus brīnumus viņš ar šiem spēlētājiem nepaveiks. Neviens treneris nepaveiks.
Dosim laiku, skatīsimies. Interesanti būs redzēt cik spēlētāju paliks no šī pieredzējušā sasaukuma Baltijas kausā.
, 2024-03-26 21:27, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Āāā, treneru kolektīvs iepazīs spēlētājus, un spēlētājiem no tā augs meistarība! Kruta!😂
Cik zemu ir jānolaižas cilvēkiem ļēpājā,lai vienkāršos teikumos izmantotu savas valodas vārdu,nevis žargonismus no krievu valodas. Kāpēc ne baigi forši, super, vienreizēji,''kruta'' vietā!?
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 21:29, pirms 2 mēnešiem
Uldriķi es gan būtu laidis sākuma sastāvā. Tā kā bija iespēja izdarīt daudzus centrējumus, gan jau kādu golu viņš būtu iebakstījis.
, 2024-03-26 21:29, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Es nekritizēju Nikolato. Loģiski, ka laiku vajag gan viņam, lai saprastu, ko mūsējie (ne)var, gan spēlētājiem, lai saprastu viņa shēmas. Es kritizēju spēlētājus, un nekādus brīnumus viņš ar šiem spēlētājiem nepaveiks. Neviens treneris nepaveiks.
Vismaz iemācīs spēlētājus saspēlēties un piespēlēt, jo kuram mūsdienās vajag spēlētājus, kas prot tikai sist uz priekšu?
, 2024-03-26 21:30, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Āāā, treneru kolektīvs iepazīs spēlētājus, un spēlētājiem no tā augs meistarība! Kruta!😂
Un vēl atbildot uz šitādu tavu absurdo viedokli.Biju domājis,ka tu tik daudz sajēdz,ka izlašu treneriem nav uzdevums pacelt spēlētāju meistarību,to viņi dara savos klubos.Izlašu treneriem ir jāorganizē komandas spēle un jāspēj mobilizēt spēlētājus mačam un gādāt par to ,lai viņi atdotos mačam pilnīgi.Tikai lai to darītu,trenerim ir jāpazīst savi audzēkņi.Kaut kā tā.Tālāk nediskutēšu,jo jau tā esmu uzrakstījis vairāk komentu,nekā pēdējo mēnešu laikā.
, 2024-03-26 21:30, pirms 2 mēnešiem
Jādod Nikolato laiku..., lai saprastu kādā ubagu māja ir nonācis.
, 2024-03-26 21:30, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, nebūs, jo Andora FIFA rangā ir stipri augstāk nekā Lihtenšteina, un Latvija tad uzvarēja Andoru abās spēlēs ar rezultātiem 4:0 un 3:0.
https://en.wikipedia.org/wiki/2020%... Pēc nāciju līgas rezultātiem 51. LV 52. Lih 53. And 54. Mal 55. SanM

Nu vispār jau mēs vienu spēli nospēlējām 0:0 ar Andoru. Pašam neliekas smieklīgi piekasīties kura no punduriem ir spēcīgāka/vājāka? Tas ir apsmiekls.
, 2024-03-26 21:30, pirms 2 mēnešiem
Domāju, ka ar Jaunzemu, Toberu būtu pavisam cita spēle!
Šveice un Polija- komentārus neprasa!
, 2024-03-26 21:31, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Vismaz iemācīs spēlētājus saspēlēties un piespēlēt, jo kuram mūsdienās vajag spēlētājus, kas prot tikai sist uz priekšu?
Piespēles iedot futbolistiem iemāca bērnu futbola komandās, un nevis nacionālajās izlasēs, kad to vairs nevar iemācīt.
, 2024-03-26 21:31, pirms 2 mēnešiem
Droši vien no vienas treniņnometnes neko daudz nevar gribēt, bet šajās divās spēlēs kaut kā neredzu rokrakstu, ar ko tas Mikelandželo vai kā viņu tur cer pacelt Latvijas izlasi kaut kādā citā kvalitātē. Laikam jau trumpis ir sist uz priekšu/centrēt garajiem uzbrucējiem un tur cerēt, ka kaut kādu atlēkušo bumbu izdosies izmakšķerēt. Pret Lihtenšteinu varēja jau kaut ko advancētāku izmēģināt.
, 2024-03-26 21:32, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: https://en.wikipedia.org/wiki/2020%... Pēc nāciju līgas rezultātiem 51. LV 52. Lih 53. And 54. Mal 55. SanM

Nu vispār jau mēs vienu spēli nospēlējām 0:0 ar Andoru. Pašam neliekas smieklīgi piekasīties kura no punduriem ir spēcīgāka/vājāka? Tas ir apsmiekls.
Tak Ivaram galvenais, ka pundurus uzvarēja!
Tas, ka pret lielajiem nevarēja piespēli iedot, saspēlēties- tā ir norma
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 21:34, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Tak Ivaram galvenais, ka pundurus uzvarēja!
Tas, ka pret lielajiem nevarēja piespēli iedot, saspēlēties- tā ir norma
tur jau tā lieta, ka gandrīz bez uzvarām palika. No 6 spēlēm pret punduriem D ligā, mēs izcīnījām vienu uzvaru pret andoru.
, 2024-03-26 21:35, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu man rakstīji, un es tev atbildēju, par konkrētu turnīru un ciklu! Tev atmiņa kā zivtiņai Gupi?
Es tev par Daiņa pirmo nāciju līgu, a tu man par otro Viegli ignorēt sūdīgos rezultātus sākumā un fokusēties tikai uz labo.
, 2024-03-26 21:35, pirms 2 mēnešiem
Grieķi un gruzīni sitīs 11-niekus.
, 2024-03-26 21:36, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Es tev par Daiņa pirmo nāciju līgu, a tu man par otro Viegli ignorēt sūdīgos rezultātus sākumā un fokusēties tikai uz labo.
Beigās tāpat pret Moldovu zāģis un pret Andoru niča
Baigais progress
, 2024-03-26 21:39, pirms 2 mēnešiem
Kur tu vispār izrāvi 4:0 un 3:0 pret Andoru, Ivar? Pirmajā ciklā 0:0 un 5:0, otrajā 3:0 un 1:1.
, 2024-03-26 21:42, pirms 2 mēnešiem
Jāskatās uz visu pozitīvi - abus golus tomēr latvieši iesita
, 2024-03-26 21:44, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Hm, kad nav rādītas izlases spēles TV?
Kkāda sviedru platforma NAV TV!
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 21:46, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, es nedaudz sajaucu, jo paskatījos ne to Nāciju līgu. Tomēr arī pareizajā Nāciju līgā 2020/2021. nekas LV izlases sniegumā nebija tāds par ko Kazakevičam būtu bijis jākaunas.
1 uzvara 6 spēlēs pret punduriem?!?!?! Saprotu, ka tev patīk opozīcijā sēdēt, bet nu būsim arī godīgi pret sevi, tas ir zem izlases spēju robežām.
, 2024-03-26 21:47, pirms 2 mēnešiem
Gruzija pirmoreiz vēsturē brauks uz EČ finālturnīru.
, 2024-03-26 21:47, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Kur tu vispār izrāvi 4:0 un 3:0 pret Andoru, Ivar? Pirmajā ciklā 0:0 un 5:0, otrajā 3:0 un 1:1.
Šī ir pirmā Nāciju līga Kazakeviča vadībā. Neaizmirsti, ka Kazakevičs amatā tika iecelts 2020. gada 20. janvārī.
, 2024-03-26 21:47, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, es nedaudz sajaucu, jo paskatījos ne to Nāciju līgu. Tomēr arī pareizajā Nāciju līgā 2020/2021. nekas LV izlases sniegumā nebija tāds par ko Kazakevičam būtu bijis jākaunas.
Futbolisti to vien gaida, ka spēles beigās būs 0-0
, 2024-03-26 21:49, pirms 2 mēnešiem
Milžu cīņa! Vo tā ir īsta sporta izrāde, vienkārši bauda, nevis kaut kādi renes stūmeji
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: coffijs
, 2024-03-26 21:51, pirms 2 mēnešiem
nepamet sajūta ka to luksemburgu būtu uzvarējusi pat mazpisānu kolhoza izlase
, 2024-03-26 21:53, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, es nedaudz sajaucu, jo paskatījos ne to Nāciju līgu. Tomēr arī pareizajā Nāciju līgā 2020/2021. nekas LV izlases sniegumā nebija tāds par ko Kazakevičam būtu bijis jākaunas.
Nu sasmīdināji, spēlē D līgā un nav jākaunas???
, 2024-03-26 21:54, pirms 2 mēnešiem
coffijs rakstīja: Pašlaik itālis noārda tās labās saiknes ,kuras bija izlasē.
Kuras bija tās labās saiknes?
, 2024-03-26 21:54, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Šī ir pirmā Nāciju līga Kazakeviča vadībā. Neaizmirsti, ka Kazakevičs amatā tika iecelts 2020. gada 20. janvārī.
Nu, un vai tad viņu par to kāds izmeta ārā? Visi saprata, ka viņš atjauno izlasi. Bet no pēdējiem 4 treneriem tikai Kazakevičam tika dota tāda brīvība + vēl arī tik parocīgs kalendārs.
, 2024-03-26 21:54, pirms 2 mēnešiem
coffijs rakstīja: Pašlaik itālis noārda tās labās saiknes ,kuras bija izlasē.
11 spēlēs- 1 uzvara? Bija tās labās saiknes?
Slēpts komentārs: 55555555
, 2024-03-26 21:56, pirms 2 mēnešiem
Salīdzinot ar iepriekšējo spēli tika veiktas SEPTIŅAS izmaiņas, tika veiktas 6 maiņas, divas no tām puslaikā, nevis viena un 85 minūtē. Respektīvi, tika izdarīts tas, kam arī ir paredzētas draudzības spēles. Rezultātus vajag prasīt oficiālajās spēlēs. Pagaidām vismaz redzam ka vairums spēlētāju, kuri tika izsaukti uz izlasi, uzspēlēja, nevis turpinās vienu un to pašu drillēšana. Vai tas rezultātu dos tas jau cits jautājums. Materiālu Nikolato iepazina, lai tagad domā kā no viņiem salikt kaut ko cienīgu.
, 2024-03-26 21:56, pirms 2 mēnešiem
coffijs rakstīja: Pašlaik itālis noārda tās labās saiknes ,kuras bija izlasē.
Itālis pirmajam sasaukumam visu izdarīja diezgan loģiski. Izsauca pieredzējošāko sastāvu, lai saprastu kas ir kas izlasē un pamatīgi norotēja sastāvu, lai redzētu visus darbībā. Interesentākais priekšā - cik no šiem atgriezīsies vasarā.
, 2024-03-26 21:57, pirms 2 mēnešiem
55555555 rakstīja: Cerams ka visi troļļi būs konsekventi un arī no itāļa pieprasīs uzvaras pār Horvātiju
.
Re kur Tu jau esi liekams par piemēru-sāc jau itālim attaisnojumus meklēt🤣🤣
netupī, pietiks izlikties
, 2024-03-26 21:57, pirms 2 mēnešiem
Mums pret vidusmēŗa, lielajām izlasēm 250-300 piespēles spēlē, bet kāds saka, ka tās ir labas saiknes
, 2024-03-26 21:59, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu, un vai tad viņu par to kāds izmeta ārā? Visi saprata, ka viņš atjauno izlasi. Bet no pēdējiem 4 treneriem tikai Kazakevičam tika dota tāda brīvība + vēl arī tik parocīgs kalendārs.
Troļļiem bija poh ar ko LV spēlē.Daiņa nomešanai par iemeslu izmantoja zaudējumus PK medaļniecei🤣🤣🤣un izdomāts kaut kāds degošo acu mērītājs...starp citu es labprāt šo agregatu apskatītu.Tu esi viens no tiem kas regulari merija futbolistu acu degšanu un secināji ka ne vella nedeg😉
, 2024-03-26 21:59, pirms 2 mēnešiem
Skatos, ka pret Armēniju bijušas 268 piespēles, kas mazāk par 50% no šodien iespētā(šodien 553)
, 2024-03-26 21:59, pirms 2 mēnešiem
55555555 rakstīja: Troļļiem bija poh ar ko LV spēlē.Daiņa nomešanai par iemeslu izmantoja zaudējumus PK medaļniecei🤣🤣🤣un izdomāts kaut kāds degošo acu mērītājs...starp citu es labprāt šo agregatu apskatītu.Tu esi viens no tiem kas regulari merija futbolistu acu degšanu un secināji ka ne vella nedeg😉
atrodi komentāru, kārtējo reizi man k-kādas muļķības piedēvē
, 2024-03-26 22:02, pirms 2 mēnešiem
Pret Norvēģiju, Nīderlandi 220 piespēles!
Jums tiešām interesē tāds futbols?
, 2024-03-26 22:03, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: netupī, pietiks izlikties
Ko man izlikties?kur futbola patriots novickis?kāpēc nav raksts par to ka itālis izlasē ņem alkašus?kuri ir pazemojuši Latvijas valsti??jo tieši novickis bija tas kurš nopludinot info no viesnīcas inicieja skandālu presē un veicinaja so spēletaju atskaitīšanu no izlases..
Kāpec novickelis nav konsekvents???
, 2024-03-26 22:03, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: atrodi komentāru, kārtējo reizi man k-kādas muļķības piedēvē
Regulari cepies par nedegošām acī.m🤣🤣🤣
, 2024-03-26 22:04, pirms 2 mēnešiem
Man vienam šķiet, ka Šteinbors nez kāpēc aizskrēja prom uz tālo štangu un par vēl tālāk, lai būtu arī laiks paklupt? Kāpēc tas bija jādar, , brīvi stāv vārtu vidū un tad tipa lai plašāks laukums vai kkur aizskrien, tad vēl pakļup, par Oša piespēli vārtos vēl varētu šaubīties...
, 2024-03-26 22:05, pirms 2 mēnešiem
55555555 rakstīja: Ko man izlikties?kur futbola patriots novickis?kāpēc nav raksts par to ka itālis izlasē ņem alkašus?kuri ir pazemojuši Latvijas valsti??jo tieši novickis bija tas kurš nopludinot info no viesnīcas inicieja skandālu presē un veicinaja so spēletaju atskaitīšanu no izlases..
Kāpec novickelis nav konsekvents???
Itālim otrā spēle, Dainim 4 gads gāja, kādi vēl jautājumi?

Pareizi darīja, ka nopludināja. Izlase nav kkāds privātais pulciņš.
, 2024-03-26 22:09, pirms 2 mēnešiem
Tādiem durakiem, kā Liepajas Ivars, pat tabulā jāskatās, lai saprastu, par kuru Nāciju līgas sezonu ir runa. Galvenais sākumā gudro tēlot un ar neprecīziem faktiem aizstāvēt Daini.
, 2024-03-26 22:10, pirms 2 mēnešiem
Nespej uzvaret Lihtensteinu, bet sanem valsts lielako finansejumu, kauns.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 22:12, pirms 2 mēnešiem
Var man kāds izskaidrot, ko mums tas dod, ja uzvaram mazās valstis futbolā?
Tādai Lihtenšteinai, Andorai spēles pret Latviju dod vairāk, jo ikdienā viņi pret tādiem pro nespēlē!

Vai tad nav labāk, ka spējam radīt pretspēli un ņemt punktus pret vidusmēra vai lielākām valstīm?(tāpat kā vairums Latvijas izlases spēlētāji nespēlē pret šiem ikdienā)!
, 2024-03-26 22:13, pirms 2 mēnešiem
55555555 rakstīja: Ko man izlikties?kur futbola patriots novickis?kāpēc nav raksts par to ka itālis izlasē ņem alkašus?kuri ir pazemojuši Latvijas valsti??jo tieši novickis bija tas kurš nopludinot info no viesnīcas inicieja skandālu presē un veicinaja so spēletaju atskaitīšanu no izlases..
Kāpec novickelis nav konsekvents???
Novickis neko neiniciēja, spēlētāji tiktu atskaitīti šā vai tā. Tikai bez Novicka Dainim lītu pāri vēl vairāk sūdi, jo neviens nezinātu, kāpēc 2 no tā laika izlases stabiliem spēlētājiem vairs netiek saukti uz izlasi. Dainis nejēdz komunicēt un ja sastāva izvēlēs nav nekādas caurspīdības, nekāda izskaidrojuma, tad to mēģina ieviest trešās personas. Nikolato jau izskaidroja, ka viņam neinteresē pagātne saistībā ar spēlētājiem, līdz ar to Novickim un citiem žurnālistiem ir skaidrs, kāpēc buhātāji ir atpakaļ izlasē. Pavisam vienkārši, ja pieliek mazliet smadzeņu šūnas situācijas izprašanā.
, 2024-03-26 22:16, pirms 2 mēnešiem
Uzvaram mazās valstis, neradam pretspēli, zaudējam visiem lielajiem un visiem jābūt apmierinātiem
, 2024-03-26 22:17, pirms 2 mēnešiem
coffijs rakstīja: Pašlaik itālis noārda tās labās saiknes ,kuras bija izlasē.
Piekritu. Vajadzēja abas spēles spēlēt ar identisku sastāvu, maiņas veikt 85.min., kā arī pēc iespējas izlikt tieši tādu pamatsastāvu, kāds bija Kazakeviča vadībā pēdējās spēlēs, lai nepazaudetu šīs saiknes.
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 22:21, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, nav jākaunas!
Ja kāds ir iedomājies, ka Latvijas futbola izlase ar mūsu cilvēku un finansēšu resursiem var pretendēt uz kaut kādiem nebijušiem sasniegumiem, tad tā jau ir viņa problēma. Reālā dzīve ir tieši tāda kāda tā ir, un nekādi savādāk.
Tagad labi apdomā ko uzrakstīji. Tad salīdzini Latvijas cilvēku un finanšu resursus ar pārējām D līgas komandām. Neliekas, ka kaut ko muļķīgu uzrakstīji?
, 2024-03-26 22:23, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es arī gribētu domāt, ka mūsu izlases potenciāls ir augstāks, bet tāpat zinu, ka tā tas nav. Atliek paskatīties kādos klubos, un cik spēlē mūsu izlases vadošie spēlētāji, tad nekādas ilūzijas nerodas. Viss ir likumsakarīgi.
Varēja atstāt treneri, lai tas iedod pretiniekiem bumbu un gaida uz brīnumiem, ka ar standartu, pretubrukumu dabūs niču pret spēcīgāku pretinieku!
Paši spēlē kā punduri un brīnās kāpēc nav futbolisti top5 līgās!
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 22:24, pirms 2 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekritu. Vajadzēja abas spēles spēlēt ar identisku sastāvu, maiņas veikt 85.min., kā arī pēc iespējas izlikt tieši tādu pamatsastāvu, kāds bija Kazakeviča vadībā pēdējās spēlēs, lai nepazaudetu šīs saiknes.
Perfekti teikts!
Lieli treneri nevis "izkrata visu komandu pa vīlēm" un nomaina pusi sastāva ar laiku (jā, arī izlasēs), bet gan turpina "negraut" nule atlaistā trenera "saiknes".

20+ gadus sekoju futbolam un konstanti to vien redzu treneru pieejās 😁
, 2024-03-26 22:26, pirms 2 mēnešiem
Kā jums liekas cik daudz horvātu būtu top5 līgās, ja šie 700 piespēļu vietā spēlētu ar 250-300 piespēlēm un dažiem momentiem pret top komandām?
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 22:28, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es tev uzrakstīšu visu godīgi ko es par visu šo domāju.
Manās acīs Ļašenko daudz ko zaudēja padodoties līdzjutēju, kuri ne par ko šeit neatbild, spiedienam, un noņemot no amata Kazakeviču. Noņēma neskatoties, ka paši futbolisti Daini atbalstīja, un nekāda konkrēta plāna par jauna trenera meklēšanu arī nebija. Beigās no nez kāda cauruma izvilka šo Nikolato, kurš vispār nefigurēja nevienos plānos, un uzradās pašā pēdējā brīdī. Es vel saprastu, ja Kazakevičs tiktu nomainīts ar kādu labu līmeni augstāku treneri, ,bet mēs jau saprotam, ka tā nav. Pie tam šie treneri ir ar dienvidnieku mentalitāti, kas ne vienam vien spēlētājam sagādās nopietnas problēmas ar sapratni ar viņiem (treneriem).
Kaut kā tā!
Daini pirmkārt pilnīgi ne pa tēmu ielika par izlases treneri! Otrkārt, ne pa tēmu pagarināja līgumu pēc neizpildītiem mērķiem. Treškārt, kur teikts, ka Ļašiks padevās līdzjutēju spiedienam? Ceturtkārt, līdzjutēji ir izlases sastāvdaļa, Dainis bija pilnībā noārdījis saikni starp izlasi un līdzjutējiem, tas nav pieņemami.

Loģiski, ka izlases futbolisti publiski aizstāv treneri, kas tu jocīgs esi? Tikmēr tāds Jagodniskis un Uldriķis (sākumā, kad nespēlēja) publiski iestājās pret Daini, mēs jau šito vienreiz apspriedām. Nav ko malt vienu un to pašu.

Treneri normāli atrada pēc viarāku mēnešu meklēšanas starp vairākām kandidatūrām, nevajag izdomāt pasakas. Tu kārtējo reizi uzdod sev vēlamo par patiesību.

Tālāk ar tevi nav nopietni runāt, ja uzskati, ka LV u21 treneris (kurš pats sevi tur iecēla) ir viena līmeņa treneris ar itālijas u21 treneri...
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
Slēpts komentārs: Ivars Zvirgzdiņš
, 2024-03-26 22:33, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Viss ko uzrakstīji ir pilnīgs buļļa sūds, un to nav nekāda pamata pat apspriest.😜
ej dlrst, ja nav argumentu tad burkšķi uz savu TV
, 2024-03-26 22:34, pirms 2 mēnešiem
Vai kāds var iemest linkus uz Ukrainas - Islandes un Polijas - Velsas mačiem?
, 2024-03-26 22:34, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es jau uzrakstīju-mainot treneri mainīšanas pēc, un lai izpatiktu līdzjutējiem, tas ne pie kā laba nenovedīs. Nekad!
1 uzvara- Pēdējās 11 spēlēs un tā pati bija, jo pretinieku komandā bija traģēdija! Tas ir tikai mainīšanas pēc?

Kurā vietā ir līgas komanda, ja 11 spēlēs izcīna 3 punktus?
Slēpts komentārs: 55555555
, 2024-03-26 22:36, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Kā jums liekas cik daudz horvātu būtu top5 līgās, ja šie 700 piespēļu vietā spēlētu ar 250-300 piespēlēm un dažiem momentiem pret top komandām?
Labi, nepārspīlē. Lai dabūtu tās 700 piespēles, nepietiks ar vēlmi to izdarīt. Kaut kādai meistarībai un tās pārsvaram pār pretinieku ir jābūt.

Otrkārt, pieaugušo izlase arī nav vairs tā vieta, kur kaut kādas "pašnāvības" taisīt darot laukumā to, ko mēs nevaram un neprotam, t.i. censties "apbumbot" horvātus.
Tas ir jāmācās jauniešos, nevis "veciem runčiem jācenšas mācīties pelnos d..."
Kā Zlatans teica par Ērlingu: perfekts spēlētājs, jo necenšas izdarīt to, ko neprot.
, 2024-03-26 22:40, pirms 2 mēnešiem
55555555 rakstīja: Tad jābut konsekventam līdz galam...un nedrīkst Edmunds šobrid klusēt ja toreiz bļāva...bet no šodienas pseidožurnalistiem gaidīt konsekvenci ir bezcerigi..par ko maksā,par to raksta
konsekvence būs tad, kad tu atļausi makaroņikam vismaz 2 gadus nostrādāt. Tavs mīlnieks Novickis jau ielika twiterī + un - no spēles, pārsteigts ka tu viņam neseko, jo tāda sajūta, ka par viņu tik domā.
Slēpts komentārs: 55555555
, 2024-03-26 22:42, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: 1 uzvara- Pēdējās 11 spēlēs un tā pati bija, jo pretinieku komandā bija traģēdija! Tas ir tikai mainīšanas pēc?

Kurā vietā ir līgas komanda, ja 11 spēlēs izcīna 3 punktus?
Lasi vēlreiz uzmanīgi!
Es nekur nerakstīju, ka Kazakevičs ir Indijas svētā govs, kuru nekādā gadījumā nedrīkstēja noņemt no LV izlases trenera amata. Mans stāsts bija par pavisam ko citu u.t.i., visa LFF epopeja meklējot LV izlases treneri bija komēdija, un nekas vairāk. Tas viss bija ļoti, ļoti nenopietni.
, 2024-03-26 22:43, pirms 2 mēnešiem
Un, ja Nikolato sapratīs, ka saspēlēšanās savā soda laukumā nestrādā, t.i. nevis palīdz pieturēt bumbu un uzsākt uzbrukumu, bet gan noved pie haosa, bumbas zaudēšanas pie sava soda laukuma un pat vārtiem, tad pilnīgi nešaubos, ka šāda spēle tiks apturēta un liks bumbu spēlēt uz flangiem un/vai "aizies garajā" arī Nikolato, Uldriķim un Gutkovskim 2.stāvā kļūstot par bez maz svarīgākajiem spēlētājiem, lai vispār kaut kāda pārējā uzbrukumā varētu time to time izdoties. Nikolato jau nebūs pašnāvnieks, ja redzēs, kā no s*** medu neizspiest.
, 2024-03-26 22:44, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, neliekas, jo pārējām D līgas izlasēm ar cilvēku resursiem +/- ir līdzīgi.
Ivar, tu esi unikāls radījums. D līgā, pirmajā cēlienā mēs regulāri apkaunojamies pret valstīm, kurās dzīvo 6-60 reizes mazāk iedzīvotāju, otrajā tikai Moldovā dzīvo biku vairāk, bet iedzīvotāju skaits un rezultāts bieži vien savā starpā nav saistīti. Ja būtu saistīti PK fināls vienmēr būtu Ķīna - Indija un par bronzu ASV, Indonēzija un Brazīlija.

Bet iedzīvotāju skaits neko pa lielam neietekmē. Horvātija 3.8 milj. - pasaules bronza. Islande 300k iedzīvotāju. Fēru salas 30k iedzīvotāju.

Pa lielam Beļģija, Urugvaja, Portugāle un daudzi citi nav lielākās pasaules valstis, bet rezultāts ir.
, 2024-03-26 22:46, pirms 2 mēnešiem
Problēma ir visa LFF sistēma. Šīs spēles ir tikai simptoms.
, 2024-03-26 22:47, pirms 2 mēnešiem
55555555 rakstīja: Zini kā ir Ivar.man pie vienas vietas tas ko viņš macās.es skatos cik daudzi troļļi ir metuši kazoku uz otru pusi....
Vairs neviens par degošo acu līmeņrādi pat nerunā...
Vobšem piekritu šeit katram tavam komentaram...arī par to ka Ļaška piekapas spiedienam un nepamatoti nometa Daini.
Bet es domāju Daini upurēja lai uzvaretu lff vēlēšanās..
Iespējams, ka arī tāpēc upurēja Kazakeviču, bet, ja Paolo Nikolato vadībā LV izlase neko spožu nerādīs līdz LFF kongresam, tad Ļašenko akcijas īpaši nepacelsies. Pie tam daudz no tiem, kuri vēlēs par LFF prezidentu zin visu šo epopeju, un tajā visā ne Ļašenko, ne arī LFF valdei nav ar ko lepoties.
, 2024-03-26 22:49, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Daini pirmkārt pilnīgi ne pa tēmu ielika par izlases treneri! Otrkārt, ne pa tēmu pagarināja līgumu pēc neizpildītiem mērķiem. Treškārt, kur teikts, ka Ļašiks padevās līdzjutēju spiedienam? Ceturtkārt, līdzjutēji ir izlases sastāvdaļa, Dainis bija pilnībā noārdījis saikni starp izlasi un līdzjutējiem, tas nav pieņemami.

Loģiski, ka izlases futbolisti publiski aizstāv treneri, kas tu jocīgs esi? Tikmēr tāds Jagodniskis un Uldriķis (sākumā, kad nespēlēja) publiski iestājās pret Daini, mēs jau šito vienreiz apspriedām. Nav ko malt vienu un to pašu.

Treneri normāli atrada pēc viarāku mēnešu meklēšanas starp vairākām kandidatūrām, nevajag izdomāt pasakas. Tu kārtējo reizi uzdod sev vēlamo par patiesību.

Tālāk ar tevi nav nopietni runāt, ja uzskati, ka LV u21 treneris (kurš pats sevi tur iecēla) ir viena līmeņa treneris ar itālijas u21 treneri...
Da labi, Ivars 1x jau paguva Itālijas U-21 spēlētājus arī par amatieriem nodēvēt
, 2024-03-26 22:51, pirms 2 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Labi, nepārspīlē. Lai dabūtu tās 700 piespēles, nepietiks ar vēlmi to izdarīt. Kaut kādai meistarībai un tās pārsvaram pār pretinieku ir jābūt.

Otrkārt, pieaugušo izlase arī nav vairs tā vieta, kur kaut kādas "pašnāvības" taisīt darot laukumā to, ko mēs nevaram un neprotam, t.i. censties "apbumbot" horvātus.
Tas ir jāmācās jauniešos, nevis "veciem runčiem jācenšas mācīties pelnos d..."
Kā Zlatans teica par Ērlingu: perfekts spēlētājs, jo necenšas izdarīt to, ko neprot.
Mums šobrīd ir pietiekoši daudz jauno un ne tik jauno, kas varētu kāpt līmeni vai divus līmeņus augstāk un izlase tam var palīdzēt!

Šī bumbošanās parādīs vai Latvijas izlases spēlētāji būs kādai nopietnai līgai vajadzīgi vai nebūs!(top5 arī Eredivisie)

Iepriekšējā atsišanās un ļaušana pretiniekam pilnībā kontrolēt bumbu- pilnīgi neko nedeva spēlētāju izaugsmes ziņā!
, 2024-03-26 22:52, pirms 2 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Ivar, tu esi unikāls radījums. D līgā, pirmajā cēlienā mēs regulāri apkaunojamies pret valstīm, kurās dzīvo 6-60 reizes mazāk iedzīvotāju, otrajā tikai Moldovā dzīvo biku vairāk, bet iedzīvotāju skaits un rezultāts bieži vien savā starpā nav saistīti. Ja būtu saistīti PK fināls vienmēr būtu Ķīna - Indija un par bronzu ASV, Indonēzija un Brazīlija.

Bet iedzīvotāju skaits neko pa lielam neietekmē. Horvātija 3.8 milj. - pasaules bronza. Islande 300k iedzīvotāju. Fēru salas 30k iedzīvotāju.

Pa lielam Beļģija, Urugvaja, Portugāle un daudzi citi nav lielākās pasaules valstis, bet rezultāts ir.
Kad tu sapratīsi to, ka Indijā, Ķīnā utt. nav nozīmīgu futbola tradīciju, tāpat kā tas ilgstoši bija ASV, un tāpēc pie viņiem britu futbols nav tik attīstīts? Tiko britu futbols nopietni iesakņosies un attīstīsies, ja tā vispār notiks, tad tu redzēsi ko nozīmē valsts cilvēku resurss.
, 2024-03-26 22:54, pirms 2 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Ivar, tu esi unikāls radījums. D līgā, pirmajā cēlienā mēs regulāri apkaunojamies pret valstīm, kurās dzīvo 6-60 reizes mazāk iedzīvotāju, otrajā tikai Moldovā dzīvo biku vairāk, bet iedzīvotāju skaits un rezultāts bieži vien savā starpā nav saistīti. Ja būtu saistīti PK fināls vienmēr būtu Ķīna - Indija un par bronzu ASV, Indonēzija un Brazīlija.

Bet iedzīvotāju skaits neko pa lielam neietekmē. Horvātija 3.8 milj. - pasaules bronza. Islande 300k iedzīvotāju. Fēru salas 30k iedzīvotāju.

Pa lielam Beļģija, Urugvaja, Portugāle un daudzi citi nav lielākās pasaules valstis, bet rezultāts ir.
Pasaki, kurš grib baigi attīstīt Ķīnas, Indijas futbolu?

Ķīnā tur aizbrauc Skolari pēc naudas un viņam tā attīstība ir pilnīgi vienalga!
, 2024-03-26 22:55, pirms 2 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Da labi, Ivars 1x jau paguva Itālijas U-21 spēlētājus arī par amatieriem nodēvēt
Neko tādu neminos, bet iespējams, ka kaut ko tādu uzrakstīju, jo kaut kāda nesaprašanās būs bijusi.
Kaut gan es neņemtos apgalvot, ka visi Itālijas U-21 spēlētāji ir ar pro spēlētāju līgumiem.
, 2024-03-26 23:02, pirms 2 mēnešiem
Viens it kā pieaudzis cilvēks šeit cenšas visiem argumentēt cik Dainis bija labs futbola treneris, tajā pašā laikā ik pa laikam atmetoties, ka tomēr neaizstāv Daini. No malas lasot tikai komentārus, tas izskatās varen smieklīgi.
, 2024-03-26 23:04, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Mums šobrīd ir pietiekoši daudz jauno un ne tik jauno, kas varētu kāpt līmeni vai divus līmeņus augstāk un izlase tam var palīdzēt!

Šī bumbošanās parādīs vai Latvijas izlases spēlētāji būs kādai nopietnai līgai vajadzīgi vai nebūs!(top5 arī Eredivisie)

Iepriekšējā atsišanās un ļaušana pretiniekam pilnībā kontrolēt bumbu- pilnīgi neko nedeva spēlētāju izaugsmes ziņā!
Protams, ka izlase var dot tramplīnu. Piekrītu un domu saprotu.
Bet, lai to tramplīnu izmantotu, šā kā tā ir jau jābūt labi sagatavotam klubā.
Tas, ka izlase var spēlētāju torpedēt uz līmeni, kuru spēlētājs reāli ikdienā nevelk, manuprāt, vislabāk reiz nodemonstrēja Verpakovskis.
, 2024-03-26 23:06, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Neko tādu neminos, bet iespējams, ka kaut ko tādu uzrakstīju, jo kaut kāda nesaprašanās būs bijusi.
Kaut gan es neņemtos apgalvot, ka visi Itālijas U-21 spēlētāji ir ar pro spēlētāju līgumiem.
Itālijas U-21 hokeja izlasē? Droši.
, 2024-03-26 23:07, pirms 2 mēnešiem
Boxy rakstīja: Viens it kā pieaudzis cilvēks šeit cenšas visiem argumentēt cik Dainis bija labs futbola treneris, tajā pašā laikā ik pa laikam atmetoties, ka tomēr neaizstāv Daini. No malas lasot tikai komentārus, tas izskatās varen smieklīgi.
Parādi man, kur es rakstu, ka Kazakevičs bija super puper izlases treneris?!
Ja tev kaut kas nav skaidrs, tad vari man par to pajautāt, un nevis kaut ko izfunktierēt savā galviņā.
, 2024-03-26 23:07, pirms 2 mēnešiem
Ir neiespējami mūsu izlasei piemeklēt pretinieku kuru varētu pieveikt, pat pundurvalstis ir mūsu līmenī.
, 2024-03-26 23:09, pirms 2 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Itālijas U-21 hokeja izlasē? Droši.
Kādā hokeja izlasē?
Es domāju futbola U-21 izlasi.
, 2024-03-26 23:13, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kādā hokeja izlasē?
Es domāju futbola U-21 izlasi.
No sh*t, tiešām?
Iemet Google, kādā "Alpu līgā" visa Itālijas U-21 futbola izlase spēlē un kam viņi visi pieder, pat ja šobrīd ir izīrēti citiem klubiem.

Itālijas U-21, jeb pilngadīgi spēlētāji ar lielākoties miljonu vērtībām, Ivar... Itālijas!!!
, 2024-03-26 23:14, pirms 2 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Protams, ka izlase var dot tramplīnu. Piekrītu un domu saprotu.
Bet, lai to tramplīnu izmantotu, šā kā tā ir jau jābūt labi sagatavotam klubā.
Tas, ka izlase var spēlētāju torpedēt uz līmeni, kuru spēlētājs reāli ikdienā nevelk, manuprāt, vislabāk reiz nodemonstrēja Verpakovskis.
Polijā jau vairāki spēlē un spēlē daudz!
Rīgas klubi var tikt Eirokausos un arī spēlēt pret lielākām komandām!

Jāskatās ir kopumā, ne tikai izlase, bet arī vietējie klubi, kas var tikt tālāk Eirokausos un tur viņus pamanīt!

Savukārt šāda atsišanās nekad nevienu top5 līgu pussargu nav sagatavojusi!
, 2024-03-26 23:14, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kad tu sapratīsi to, ka Indijā, Ķīnā utt. nav nozīmīgu futbola tradīciju, tāpat kā tas ilgstoši bija ASV, un tāpēc pie viņiem britu futbols nav tik attīstīts? Tiko britu futbols nopietni iesakņosies un attīstīsies, ja tā vispār notiks, tad tu redzēsi ko nozīmē valsts cilvēku resurss.
Itālijā, Francijā, Angiljā, Vācijā ir pietiekoši iesakņojies? Vai arī ar tradīcijām pašvaki? Ja pietiekoši tad kādēļ viņi vienmēr neizspēlē visus EČ finālus savā starpā? Kā ar iesakņošanos un tradīcijām Brazīlijā? Pēc tavas loģikas viņiem ir jābūt mūžīgiem čempioniem, bet sanāca tikai piecas reizes. Cilvēku resurss dod protams plusus, bet negarantē panākumus.
Mazajām valstīm ir savi plusi. Dēļ šaurākas rotācijas viņi ir saspēlētāki. Vismaz tā notiek normālās valstīs.
, 2024-03-26 23:15, pirms 2 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: No sh*t, tiešām?
Iemet Google, kādā "Alpu līgā" visa Itālijas U-21 futbola izlase spēlē un kam viņi visi pieder, pat ja šobrīd ir izīrēti citiem klubiem.

Itālijas U-21, jeb pilngadīgi spēlētāji ar lielākoties miljonu vērtībām, Ivar... Itālijas!!!
Ok, ok! Domāju, ka tā arī kā tu raksti, jo U-21 tomēr jau ir gana pieauguši spēlētāji.
, 2024-03-26 23:19, pirms 2 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Itālijā, Francijā, Angiljā, Vācijā ir pietiekoši iesakņojies? Vai arī ar tradīcijām pašvaki? Ja pietiekoši tad kādēļ viņi vienmēr neizspēlē visus EČ finālus savā starpā? Kā ar iesakņošanos un tradīcijām Brazīlijā? Pēc tavas loģikas viņiem ir jābūt mūžīgiem čempioniem, bet sanāca tikai piecas reizes. Cilvēku resurss dod protams plusus, bet negarantē panākumus.
Mazajām valstīm ir savi plusi. Dēļ šaurākas rotācijas viņi ir saspēlētāki. Vismaz tā notiek normālās valstīs.
Ja neesi pamanījis, tad pateikšu priekšā, ka visos lielos turnīros pamatā virsotnē arī ir valstis ar spēcīgām futbola tradīcijām, stipriem nacionālajiem čempionātiem utt. Arī tevis nosauktās valstis.
Es neteicu/nerakstīju, ka mazās valstis futbolā ir kas slikts. Stāsts bija par pavisam ko citu.
, 2024-03-26 23:19, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Pasaki, kurš grib baigi attīstīt Ķīnas, Indijas futbolu?

Ķīnā tur aizbrauc Skolari pēc naudas un viņam tā attīstība ir pilnīgi vienalga!
Ķīnas futbolu grib attīstīt biedrs Si, un šis ir spilgts piemērs tam, ka pat iegrūžot kosmisku naudu ar 100% varas atbalstu, nevar sasniegt rezultātu, ja visu darīt caur vienu vietu.
, 2024-03-26 23:21, pirms 2 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Ķīnas futbolu grib attīstīt biedrs Si, un šis ir spilgts piemērs tam, ka pat iegrūžot kosmisku naudu ar 100% varas atbalstu, nevar sasniegt rezultātu, ja visu darīt caur vienu vietu.
Siltumnīcā neviens futbolists neizaug, bet Ķīnas līgas ir drīzāk bijušas siltumnīcas, kur spēlētājus apber ar naudu, ne dod viņiem augt!
, 2024-03-26 23:29, pirms 2 mēnešiem
divi vārti (ielaisti arī tikai divi) un divi neizšķirti pirmajās divās spēlēs, vektors ir augšupejošs galvenajam itāļu trenerim futbolā.
, 2024-03-26 23:31, pirms 2 mēnešiem
Patiesībā Eiropas futbols un attiecīgi mežonīgā konkurence starp visām pasaules valstīm, lai tiktu piemēŗam EPL, La Liga, Bundesliga ir labākais sporta piemēŗs.
Nevienā citā sporta veidā tā nekad nebūs!
, 2024-03-26 23:48, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: konsekvence būs tad, kad tu atļausi makaroņikam vismaz 2 gadus nostrādāt. Tavs mīlnieks Novickis jau ielika twiterī + un - no spēles, pārsteigts ka tu viņam neseko, jo tāda sajūta, ka par viņu tik domā.
Es pilnība atbalstu itāli un vēlu viņam veiksmi un panākumus darbā ar Latvijas izlasi.
Tu kartējo reizi nespej saprast rakstito-nekur un nekad neesmu bijis pret itāli.vai principiāli par Daini.es biju pret pseidoargumentiem,ar kuriem operē visadi novicki jurisoni un janševici..
, 2024-03-26 23:50, pirms 2 mēnešiem
55555555 rakstīja: Es pilnība atbalstu itāli un vēlu viņam veiksmi un panākumus darbā ar Latvijas izlasi.
Tu kartējo reizi nespej saprast rakstito-nekur un nekad neesmu bijis pret itāli.vai principiāli par Daini.es biju pret pseidoargumentiem,ar kuriem operē visadi novicki jurisoni un janševici..
Tad jau viss ok. Dosim laiku makaroņikam aprast kas un kā un tad prasīsim rezultātu, kā no jebkura trenera.
, 2024-03-26 23:52, pirms 2 mēnešiem
Slovēņi uzvarēja Portugāli ar 2-0!
Ar Atletico Madrid vārtsargu protams var spēlēt no aizsardzības bet Latvijai tādu nav un nekad nav arī bijis!
, 2024-03-26 23:53, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Tad jau viss ok. Dosim laiku makaroņikam aprast kas un kā un tad prasīsim rezultātu, kā no jebkura trenera.
Jebkuru treneri gan veltigi pieminēji🤣🤣🤣bet es tik daudz no komandu sporta saprotu,ka komandas izveidei vajg 2 gadus...tur pat runat nav par ko...
Lai itālim izdodas
, 2024-03-26 23:55, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Ok, ok! Domāju, ka tā arī kā tu raksti, jo U-21 tomēr jau ir gana pieauguši spēlētāji.
Nu tas ir nopietni, ka tu raksi garos penterus mācot kas un kā nemāk trenerus atrast, bet nav pat mēroga izjūta kas ir tāda Itālijas u21 izlase un kādi tur spēlētāji spēlē? Tur ir čaļi ar A sērijas pierakstiem galvenajā komandā. VIDĒJAIS spēlētājs ir ap ~7miljonu vērtību. Mums izlasē ir 1!!! Korllis ar ~1.5m vērtību, kas manuprāt pašlaik ir stipri par augstu.
, 2024-03-26 23:57, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Tālāk ar tevi nav nopietni runāt, ja uzskati, ka LV u21 treneris (kurš pats sevi tur iecēla) ir viena līmeņa treneris ar itālijas u21 treneri...
Es domāju, ka Kazakevičs ir labāks treneris par Nikolato, bet nu laiks rādīs.
, 2024-03-26 23:59, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Es domāju, ka Kazakevičs ir labāks treneris par Nikolato, bet nu laiks rādīs.
Ne jau nu ar savu CV pirms stāšanās pie LV izlases stūres
, 2024-03-26 23:59, pirms 2 mēnešiem
Garais1606 rakstīja: Ķīnas futbolu grib attīstīt biedrs Si, un šis ir spilgts piemērs tam, ka pat iegrūžot kosmisku naudu ar 100% varas atbalstu, nevar sasniegt rezultātu, ja visu darīt caur vienu vietu.
Tas ka šobrīd kaut kas tiek darīts nepareizi, nebūt nenozīmē, ka kādreiz nonākot pie stūres pareiziem cilvēkiem, viss nevar radikāli izmainīties.
, 2024-03-27 00:01, pirms 2 mēnešiem
Es domāju, ka apmēram pēc gada tie paši, kuri brēca, ka Dainim jāatkāpjas, atkal brēks, ka jāatkāpjas Nikolato. Ir cilvēki, kuriem nekādi nepielec, ka vaina nav treneros, bet spēlētājos. Un mainot spēlētājus vietām, rezultāts nemainīsies.
, 2024-03-27 00:02, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Es domāju, ka Kazakevičs ir labāks treneris par Nikolato, bet nu laiks rādīs.
Ar ko viņš ir labāks?
, 2024-03-27 00:03, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tas ka šobrīd kaut kas tiek darīts nepareizi, nebūt nenozīmē, ka kādreiz nonākot pie stūres pareiziem cilvēkiem, viss nevar radikāli izmainīties.
Vai tiešām domā, ka šie spēlējot Ķīnas līgā varētu ko sasniegt?
Pat irāņi sūta savējos ārzemēs, jo saprot, ka ar vietējo līgu ir stipri par īsu!
, 2024-03-27 00:04, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Ar ko viņš ir labāks?
Viņš zina Latvijas spēlētājus un viņu spējas.
, 2024-03-27 00:05, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Viņš zina Latvijas spēlētājus un viņu spējas.
Tas, ka viņš savā galvā ir uzlicis spēlētājus limitus jau nenozīmē, ka viņš ir labāks treneris
Tu nevari piespēlēt, saspēlēties, tad sper bumbu prom pie pirmās iespējas
, 2024-03-27 00:08, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Viņš zina Latvijas spēlētājus un viņu spējas.
Ir vēl kāds arguments?
, 2024-03-27 00:12, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Ir vēl kāds arguments?
Labāka spēles izpratne un vadīšana. Disciplīnas pieprasīšana.
, 2024-03-27 00:13, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Vai tiešām domā, ka šie spēlējot Ķīnas līgā varētu ko sasniegt?
Pat irāņi sūta savējos ārzemēs, jo saprot, ka ar vietējo līgu ir stipri par īsu!
Pareiza piebilde par Irānu. 2014.g. PK šiem bija tikai 6 Eiropas klubu spēlētāji, tad 2018.g. - 12, bet 2022. - jau 14. Domāju, ka ne man vienam tāpēc izlase kļuvusi interesantāka.
, 2024-03-27 00:13, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Labāka spēles izpratne un vadīšana.
Kā tas izpaužas rezultātos, ja 1 uzvara- 11 spēlēs un maza bumbas kontrole, saspēle, piespēles bijušas?
, 2024-03-27 00:15, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Ir vēl kāds arguments?
Itālis nekad nevar būt francūzis
, 2024-03-27 00:15, pirms 2 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pareiza piebilde par Irānu. 2014.g. PK šiem bija tikai 6 Eiropas klubu spēlētāji, tad 2018.g. - 12, bet 2022. - jau 14. Domāju, ka ne man vienam tāpēc izlase kļuvusi interesantāka.
Ķīnas spēlētāji savā līga jūtas kā karaļi- atbrauc uz Āzijas čempi un dabū pa biksēm
, 2024-03-27 00:16, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Kā tas izpaužas rezultātos, ja 1 uzvara- 11 spēlēs un maza bumbas kontrole, saspēle, piespēles bijušas?
Ko tu ieciklojies uz tām piespēlēm? Par piespēlēm futbolā punktus nedod.
, 2024-03-27 00:16, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Ķīnas spēlētāji savā līga jūtas kā karaļi- atbrauc uz Āzijas čempi un dabū pa biksēm
Eiropas čempī dabū pa krekliem
, 2024-03-27 00:16, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: Ķīnas spēlētāji savā līga jūtas kā karaļi- atbrauc uz Āzijas čempi un dabū pa biksēm
Pēdējā Azijas kausā pat no grupas netika ārā.
, 2024-03-27 00:17, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Ko tu ieciklojies uz tām piespēlēm? Par piespēlēm futbolā punktus nedod.
Hokejā dod punktus par piespēlēm
, 2024-03-27 00:18, pirms 2 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēdējā Azijas kausā pat no grupas netika ārā.
Amerikas kausā tika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2024-03-27 00:27, pirms 2 mēnešiem
Pie Daiņa vairs nevar kurināt kublu rakstīja: visi aicinati uz kublu nakamnedel, atverto durvju dienas bus.
iztirisim no kakshiem vinu!
Kādu nākamnedēļ,rīt ceturtdiena-zivju diena,un tās ietvaros būs vira no Rūjas upes karūsiņām,sakarā ar siltāka laika iestāšanos,par ārpuskārtas kubla kurināšanu lems pagasta kultorgu ārkārtas sanāksmē
, 2024-03-27 00:28, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Ko tu ieciklojies uz tām piespēlēm? Par piespēlēm futbolā punktus nedod.
Nezināji, tad futbolā statistikā šobrīd norāda gan vārtus, gan piespēles!
10 gadus jau statistiķi norāda, bet pēdējā laikā aizvien aktuālāk!
, 2024-03-27 00:32, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Labāka spēles izpratne un vadīšana. Disciplīnas pieprasīšana.
o bože, tu to jau pēc pirmajām 2 spēlēm izprati?!
, 2024-03-27 00:34, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: o bože, tu to jau pēc pirmajām 2 spēlēm izprati?!
Jā, es jau sen skatos futbolu un ātri saprotu, kas ir kas
, 2024-03-27 00:36, pirms 2 mēnešiem
otins rakstīja: Jā, es jau sen skatos futbolu un ātri saprotu, kas ir kas
tev par analītiķi jāiet, tādu talantu nevar laist zudumā
, 2024-03-27 00:37, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: o bože, tu to jau pēc pirmajām 2 spēlēm izprati?!
11 spēlēs- 1 uzvara(arī tāpēc, ka pretinieki nebija gatavi spēlei), bet tā runā, ka būtu noņemts Porto Moriņjo
, 2024-03-27 00:37, pirms 2 mēnešiem
Labākais Latvijas izlases treneris bija Starkovs, Kazakevičs 2. vietā. Nevajadzēja atlaist Starkovu, kur savu melno roku pielika arī SC autori, tad tagad izlase rādītu krietni labāku spēli.
, 2024-03-27 01:51, pirms 2 mēnešiem
Pushkin2 rakstīja: Nabaga Nikolato.
Bagātais Pinokio
, 2024-03-27 01:53, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: tev par analītiķi jāiet, tādu talantu nevar laist zudumā
talantu ir jānodzer
, 2024-03-27 02:39, pirms 2 mēnešiem
Lai nu kā,bet šeit es piekrītu Liepājas pusrublim
, 2024-03-27 05:53, pirms 2 mēnešiem
Nikolato: "Nevēlos redzēt spēlētājus, kuri baidās pieļaut kļūdas"
Ošs ar Šteinboru: "Šādas?"
Nikoloto (vieglā šokā,pēc ilgas pauzes): "Eee, nu jūs mani esat mazliet pārprātuši"
, 2024-03-27 07:10, pirms 2 mēnešiem
Gan jau sarunàtā spēle, itālis ar padotajiem uzmauca toto, pàrbaudes spèles ir labàkais , kur izpausties tajā.
Ja kljūdos, tad Latvijā futbols ar likumu ir jāaizliedz, lai izbeigtu apkaunot valsti, līdzjūtējus.
, 2024-03-27 07:41, pirms 2 mēnešiem
55555555 rakstīja: Cerams ka visi troļļi būs konsekventi un arī no itāļa pieprasīs uzvaras pār Horvātiju
.
Re kur Tu jau esi liekams par piemēru-sāc jau itālim attaisnojumus meklēt🤣🤣
Iepazīsties ar mūsu grupas Nacijas līgas sastāvu un tad ver muti.Ne par kādām top izlasēm neiet runa.
, 2024-03-27 08:08, pirms 2 mēnešiem
Nekad nav bijis skaidrs, kapēc Zjuzins vispār tiek ņemts uz izlasi. Ne normālu piespēli 2 m attālumā var iedot, ne apvadīt, neko. Kkas līdzīgs kā Oļegs Laizāns bija. Pussargs, kas spēlē ar galvu uz leju un neredz spēli. Sviests.
Par Ošu, Dubru jau vairākus gadus iepriekš teicu, ka šitik slinkus un statīvus aizsargus sen neesmu redzējis. Nesaprotu kā viņi tos kontraktus ārzemēs vispār dabū visu laiku. Nu, un uzbrukumā ir arī divi bezātruma spēlētāji (Gut+Uldr) , kuriem ir principā jānomet bumba pa sitienam, lai sagaidītu vārtus no viņiem. Ātrums nekāds un tehnika , lai paši kko izveidotu pietrūkst. Vienīgais prieks ir par Cigaņiku, kurš tiešām ir nenoliedzami labākais mūsu spēlētājs šobrīd.
, 2024-03-27 08:23, pirms 2 mēnešiem
Alkāns Vatņika dēls , pilnīgi nekāds otrajā nākot uz maņu...!
, 2024-03-27 08:46, pirms 2 mēnešiem
vienīgais, ko es pēc šīs futbola p@rnogrāfijas vēlos teikt, ir veltīts LV bumbuļotāju komandas galv.trenerim: "Bēdz, bēdz, bēdz prom no šīs bezcerības! Te nekas nav glābjams."
, 2024-03-27 08:53, pirms 2 mēnešiem
360 rakstīja: Nekad nav bijis skaidrs, kapēc Zjuzins vispār tiek ņemts uz izlasi. Ne normālu piespēli 2 m attālumā var iedot, ne apvadīt, neko. Kkas līdzīgs kā Oļegs Laizāns bija. Pussargs, kas spēlē ar galvu uz leju un neredz spēli. Sviests.
Par Ošu, Dubru jau vairākus gadus iepriekš teicu, ka šitik slinkus un statīvus aizsargus sen neesmu redzējis. Nesaprotu kā viņi tos kontraktus ārzemēs vispār dabū visu laiku. Nu, un uzbrukumā ir arī divi bezātruma spēlētāji (Gut+Uldr) , kuriem ir principā jānomet bumba pa sitienam, lai sagaidītu vārtus no viņiem. Ātrums nekāds un tehnika , lai paši kko izveidotu pietrūkst. Vienīgais prieks ir par Cigaņiku, kurš tiešām ir nenoliedzami labākais mūsu spēlētājs šobrīd.
vienīgā cerība šajā visā ir tā, ka šo izsaukumu veidoja tā sauktie padomdevēji, kas jau agrāk izlases saulītē gozējās, cik itālim cieti rieksti redzēsim nākamajā izsaukumā. Maksimenko, Zjuzins, Sorokins, Saveļjevs, Ošs, Dubra, paldies kungi, bet pēc tā kas vakar notika, jums būtu pēc gada jaatrādās labākajā gadījumā. Ārprāts, labāk u21 laist laukumā, tur bija vismaz emocijas un gribēšana.
, 2024-03-27 09:20, pirms 2 mēnešiem
Latvijas izlases sastāvā laikam spēlē profesionāli futbolisti? Kā var spēles sākumā jau bumbu ripināt uz saviem vārtiem? Vispār drausmīgi nekvalitatīvs futbols Latvijas izlases izpildījumā! Jācer,ka attieksme pret savu profesiju mainīsies futbolistiem.
, 2024-03-27 10:06, pirms 2 mēnešiem
Es gan esmu diezgan tālu no futbola. Bet tas, ko redzu kā vienkāršs skatītājs, ir tas, ka spēlētājiem pietrūkst motivācija, degsme. Liekas, ka arī futbola izlasei vajadzīgs kāds treneris, kas spēj motivēt spēlētājus kā basketbolā vai hokejā. Tie spēlētāji mums ir tādi kādi ir kvalitātes ziņā. Izlases trenerim ir grūti tajās pāris dienās iemācīt iedot kvalitatīvu piespēli. Bet izlases trenera lielākā vērtība ir mācēt motivēt spēlētāju, izmantot viņa stiprās puses. Un to visu salikt kopā komandā. Savādāk liekas, ka džeki tur savācas pabumboties. Nu tā - ar gariem zobiem.
, 2024-03-27 10:10, pirms 2 mēnešiem
pirdOšs - sen laiks pensijā,
bet ja nopietni, laikam uzlika toto, klubā nesaņemto algu atpelnīt
, 2024-03-27 10:22, pirms 2 mēnešiem
Vakar pēc spēles abas bija viena līmeņa komandas. Briesmīgs futbols un secinājums par mūsu izlasi ir bēdīgs. Ļoti, ļoti zemas kvalitātes spēlētāji.
, 2024-03-27 10:38, pirms 2 mēnešiem
knaible rakstīja: Vakar pēc spēles abas bija viena līmeņa komandas. Briesmīgs futbols un secinājums par mūsu izlasi ir bēdīgs. Ļoti, ļoti zemas kvalitātes spēlētāji.
Tur nav jāskatās spēle lai izsecinātu, ka mums ir ļoti zemas kvalitātes spēle'tāji. Pietiek apskatīties kādos klubos viņi spēlē (ja vispār spēlē!).
, 2024-03-27 11:32, pirms 2 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Tur nav jāskatās spēle lai izsecinātu, ka mums ir ļoti zemas kvalitātes spēle'tāji. Pietiek apskatīties kādos klubos viņi spēlē (ja vispār spēlē!).
Ošs nav spēlējis klubā pusgadu
, 2024-03-27 12:53, pirms 2 mēnešiem
speletajs182 rakstīja: pirdOšs - sen laiks pensijā,
bet ja nopietni, laikam uzlika toto, klubā nesaņemto algu atpelnīt
mēs arī kublā klausāmies toto kutunjo
, 2024-03-27 14:05, pirms 2 mēnešiem
... nav vārdu - Lihtenšteina - tikai Sanmarino nevarīgāks... pārstāvēto klubu līmeņa ziņā LV progresīvs regress gadu pēc gada...
, 2024-03-27 15:37, pirms 2 mēnešiem
aloizs rakstīja: Kkāda sviedru platforma NAV TV!
Go3 pieder Bitei. Serveri stāv Skanstes ielā, Rīgā. Un man tas vienīgais caur ko redzu TV ekrānā TV kanālus, nekādu antenas vai kabeļtelevīzijas vadu man dzīvoklī nav. Spēli rādīja TV6.
, 2024-03-27 17:10, pirms 2 mēnešiem
Meistars notēmēs un trāpīs vārtos. Ģēnijs trāpīs vārtos pat bez tēmēšanas!